Gå til innhold

24 - Sesong 3


Anbefalte innlegg

Hatet virkelig kasp da jeg så at Chase hadde festet bomben til håndleddet. Tenk hvor spenende det hadde vært om jeg ikke hadde vist hva som skjedde.

 

24 over too bad... Nå er det bare litt over et halvt år til sesong 4!  :p

uff.. den skal boikottes

Enig med deg der. 24 - sesong 3 ble liksom ikke så bra. Og Sensong 4 kommer jeg bare til å se slutten av :thumbdown:

 

Jeg mener at episode 25 kunne kommet. Det var liksom så mye uoppklart...

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

24 har vært hellig for meg også.

Jeg kunne gått igjennom ild og vann for å se 24-episodene.

 

Menneh, jeg synes sesong 3 var like bra, og om ikke bedre enn de to første.

 

Så JEG gleder meg til sesong 4 :w00t:

 

PS: Jeg så ikke dette innlegget før nå, så jeg visste ikke om noe som skjedde :D

SÅ det var spennende til siste sekund for min del ;)

 

 

:tease:

Endret av Naits
Lenke til kommentar
La dere merke til en liten logisk brist i sluttminuttene.

 

12:48 Jack hogger hånden av Chase, tar den med seg og slenger den i skapet.

 

12:53 Chase ligger på sykehus og får hånden sydd på igjen.

Han tar ikke med seg hånden til Chase... han hogger den av, for å få hektet av bomben, som han deretter slenger i skapet. Hånden lar han ligge igjen ved Chase.

Lenke til kommentar

han skrev at chase fikk en bombe festet til hånden, som jack hugget av med en øks, for så å kaste bomben i et kjøleskap. ganske forklarende faktisk. blei forbanna når jeg så chase og han duden slåss. da skjønte jeg det.

 

bond: med en gang jack tok bomben, sendte han jo beskjed om at chase trengte øyeblikkelig hjelp. tar ikke mange minuttene før en person er fraktet til E.R.

Lenke til kommentar
Siste episode av 24 var absolutt konge. Spennende var det også. Er glad for at jeg ikke leste spoilern kasp kom med. Like før Jack skulle hugge av hånda til Chase, tenkte jeg at telefonen skulle ringe akkurat :p Digg at vi fikk se Mister Bauer gråte litt i slutten :p

tenkte akkurat det samme, idet han løfta opp øksa for å hugge tengte jeg "ring ring" men i stedet kom, "AUUUCHH".

 

edit: skrive feil :cry:

 

edit2: skrive feil i ordet skrivefeil

Endret av TrulZern
Lenke til kommentar
Det er nå vurdert av flere moderatorer, at Kasp fortjente advarsel for sin spoiling av serien. Håper dette er ett varsko for evt. flere som skulle ønske å ødelegge for andre.

Be aware: Mannen jeg siterer fikk siste ord i saken, det er andre moderatorer her som har mye mindre sans for spoilere som ødelegger all spenning i serier. Neste reaksjon for spoiling av store ting VIL får kraftigere konsekvenser.

Lenke til kommentar
Hvorfor har jeg en følelse av at det slutter med at Chase har en bombe på armen som Jack hogger av med en øks, for så å putte den i et kjøleskap?  :hmm:

Kasp!

 

Hvis dette viser seg å være riktig....ja da kommer jeg hjem til deg og hogger armen av deg!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Til info.

 

Jeg jobber nå med å spore adressen til Kasp.

 

Øksen er nyslipt!

Lenke til kommentar
Hvorfor har jeg en følelse av at det slutter med at Chase har en bombe på armen som Jack hogger av med en øks, for så å putte den i et kjøleskap?  :hmm:

Kasp!

 

Hvis dette viser seg å være riktig....ja da kommer jeg hjem til deg og hogger armen av deg!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Til info.

 

Jeg jobber nå med å spore adressen til Kasp.

 

Øksen er nyslipt!

Rolig nå allesammen :ermm:

---

Over til 24: syns sesong 3 var bedre en 2. Rangerer dem slik:

 

Sesong 1

Sesong 3

Sesong 2

 

Gleder meg til Sesong 4. Tror nok det blir til at jeg skaffer meg alle episodene på en gang ( :whistle: ) og ser igjenom dem så fort som mulig. Sesong 1 og 2 ødelagte meg med tanke på hvor spennede det ble etterhvert :p

Lenke til kommentar
Hvorfor har jeg en følelse av at det slutter med at Chase har en bombe på armen som Jack hogger av med en øks, for så å putte den i et kjøleskap?  :hmm:

Kasp!

 

Hvis dette viser seg å være riktig....ja da kommer jeg hjem til deg og hogger armen av deg!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Til info.

 

Jeg jobber nå med å spore adressen til Kasp.

 

Øksen er nyslipt!

Slapp av Kasp!!

 

Du får beholde armen din.

 

Det hele var en spøk!

Lenke til kommentar

Herregud, greit nok, men ikke drep meg da :ermm:

Skjønner at det jeg gjorde var kanskje litt dumt, men trenger ikke å bli banna eller å få drapstrusler, det er bare en serie..

Når dere så at jeg skrev det, så hvorfor leste dere det?

Kommer liksom DesertGlow også, visste ikke at det var så ille :hrm:

 

Beklager folkens, skal ikke gjøre det igjen, men synes at tiltakene dere gjorde mot meg kanskje var litt, skal vi si; overdrevet..

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...