Gå til innhold

24 - Sesong 3


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Endelig kan jeg titte på denne tråden her :p Har unngått den på grunn av frykt for spoilers. Holder nemlig 24 hellig! Helt siden første sesong har jeg vært lidenskaplig angående denne serien. Er derimot ikke så lett å IKKE oppsøke ting om serien på nettet pga jeg fortsatt vil ha noen overraskelser når jeg ser den.

 

Der var 3 sesong slutt ja. Genialt! Denne sesongen har gått et skritt videre fra de to forrige ved at nå gjør faktisk Jack & Co de syke tingene folk trodde de gjorde tidligere, nemlig å drepe venner pga han må, og som nå, kappe av armen/handa av kompisen. Det hadde nok ikke skjedd tidligere, men nå er de på en måte nødt til å gjøre noe slikt for å kunne dra spenningen til et høyere nivå (kan fort bli "kjedelig" med 17,5t spilletid x 3). Venta derimot på en siste overraskelse som ville gjøre spenningen ulidelig frem til neste sesong (er det helt bekreftet at en ny sesong kommer?), men ble dårlig med akkurat det. Uansett, var nok meninga det :)

 

Vel, bare å få bror min til å kjøpe denne sesongs DVD-pakke til meg også, har en snill bror :w00t::tease:

 

PS. Har ikke lest gjennom tråden noe særlig, ville bare gi mine 5 øre til serien :) (5 øre i tillegg til bror min sine hundrevis av kroner ;))

Lenke til kommentar

Hoho! Produsentene gjør en god jobb med denne serien. Sånne avsluttninger gjør jo at man bare MÅ få med seg neste sesong også. *glede seg som en unge*

Synd at Palmer bestemmer seg for ikke å stille til gjenvalg. Men jeg tror vi får se mer til han neste sesong alikevel. :) Sherry fikk som fortjent! Drittkjerring :p

Lenke til kommentar

La dere merke til en liten logisk brist i sluttminuttene.

 

12:48 Jack hogger hånden av Chase, tar den med seg og slenger den i skapet.

 

12:53 Chase ligger på sykehus og får hånden sydd på igjen.

 

Mao det går av og til litt fort i svingene i 24.

 

Ellers en glimrende avslutning, jeg synes denne sesongen har vært like god som de 2 første.

 

Et must i Dvdsamlingen.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...