Gå til innhold

24 - Sesong 3


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
haha, da får vel kasp 1 uke til? ihvertfall sålenge psilocybe er høvding...

Nå hadde jeg ikke lest kasp' utsagn... Så tusen takk :hrm::angry:

 

Mener att slutten nå ikke blir så bra... Sjansen for at en eller annen kommer til å dø, er der. Er vel Jack det. Så er Chase imun mot viruset... Litt teit om det blir slik. Og så tror jeg at presidenten må gå av. Han burde ihvertfall gjøre det frivillig..

 

Gleder seg ikke akkurat til torsdagen... Da slutter liksom 24 :cry:

Lenke til kommentar

Men det slutter jo uansett... Det er liksom de siste episodene av 24 som er bra. Dessuten blir det liksom litt døvt å se sesong 4. Jeg kan spoile og si at alt kommer til å gå bra... Blir liksom som MacGyver... Når jeg var liten, var det dritkult, men jeg ser jo at det kommer til å gå bra... Det kommer liksom ikke de store overaskelsene. 24 har et par av overaskelsene, det er bra, men jeg begynner å bli kritisk til 24... Desverre.

Lenke til kommentar
Håper du er alvorlig nå...men jeg tviler?? :hmm:

 

Er det planlagt/innspilt sesong 4?

Jepp, sesong 4 er under innspilling nå. :)

:wallbash::realmad::wallbash::realmad:

 

syntes denne sesongen allerede er dratt ut alt for mye. de gjør så mye useriøse ting og mye av handlingen er rett og slett brukt opp. en sesong til :roll:

 

noen fler som blir med å boikotte sesong 4?

Lenke til kommentar
Episoden av 24 i går var helt fantastisk. Gledet meg stort til siste episode på torsdagen. Og da gledet jeg meg til sesong 4. Den kommer vel på Tv2 neste sommer sannsynligvis?

Håper du er alvorlig nå...men jeg tviler?? :hmm:

 

Er det planlagt/innspilt sesong 4?

Etter hva jeg har lest så skal sesong 4 av 24 sendes i USA i Januar en gang. Husker ikke dato.

Lenke til kommentar
Episoden av 24 i går var helt fantastisk. Gledet meg stort til siste episode på torsdagen. Og da gledet jeg meg til sesong 4. Den kommer vel på Tv2 neste sommer sannsynligvis?

Håper du er alvorlig nå...men jeg tviler?? :hmm:

 

Er det planlagt/innspilt sesong 4?

Etter hva jeg har lest så skal sesong 4 av 24 sendes i USA i Januar en gang. Husker ikke dato.

Høres bra ut!! :p

 

Er det med de samme skuespillerne? Håper ihvertfall at Kiefer Sutherland fortsetter?

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...