Gå til innhold

Burde hardware.no vurdere andre design?


Burde hardware.no vurdere andre design?  

434 stemmer

  1. 1. Burde hardware.no vurdere andre design?

    • [url=http://www.paradoxia.org/hwno/]Polecat[/url] sitt forslag
      203
    • [url=http://home.c2i.net/roneid/hw/flipper.jpg]Marvil[/url] sitt forslag
      86
    • [url=http://webfreak.no/hw.no-enzostyle/images/layout4.png]cfenzo[/url] sitt forslag
      14
    • Beholde det nåværende designet
      6
    • Bytte til det gammle designet
      74


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

hw.no har beholdt dette nåværende designet ganske lenge nå, tror den er kommet for å bli!

Neste gang dere skal endre design på siden hadde det vært fint om brukerene selv kan bestemme, komme med forslag på design selv, slik som det er gjordt i denne tråden!

Samarbeid fører som oftest frem til best resultat..

Lenke til kommentar

NEI.

 

Jeg har ikke forslaget mitt ute. For å slippe å få hundrevis av 404-meldinger på domenet mitt satte jeg bare opp et bilde så jeg slipper det på statistikken, er forstyrrende. Ikke kommer det opp igjen heller, da det var ment mest ironisk.

 

 

Stemmer for PoleCats forslag.

Lenke til kommentar
Der alle adressene til søstersidene står er helt ødelagt i Opera, men det er vel egentlig så og si det eneste som er galt.

Jeg liker ikke opera og opera liker ikke meg. :)

 

Neida, har bare "glemt" å sette width på listeelementet, noe Opera krever for å vise horisonale lister.

Forslaget ditt er skikkelig najs, PoleCat, og hvis det hadde vært opp til meg, så hadde jeg byttet ut HW.no`s design med en gang :), men men...

 

Eneste... Teksten på newspostene går visst ut over bildet som er ved siden av..

Kanskje det er der du ikke har newline?

Lenke til kommentar

Vi har planer om å pusse litt på det designet som benyttes i dag, og det er ingen tvil om at mange av ideene til PoleCat vil være aktuelle da. Ettersom det er ferietid og andre prosjekter som står på timeplanen nå har designpussingen blitt litt forsinket.

 

Mvh,

Amund

Lenke til kommentar

Mener fortsatt at Marvil sitt forslag er best,..hans forslag vil også passe 10x bedre med forum designet når hw.no oppgraderer til Invision v2.0.

 

Polecat sitt forslag er ikke så værst,kunne vert mye bedre med litt "farge" slik at det ikke blei fult så "svart og hvit"(med andre ord forferdelig kjedelig å se på i lengden).

Men for all del uansett MYE bedre en designet som er i dag!

Lenke til kommentar

er det bare meg som synes PRODUKTGUIDE burde bli byttet tilbake til PRISGUIDE?

 

jeg mener der er f*** meg en PRISGUIDE, er jo det man brukern til, å finne priser altså

 

det har jo ingen ting med produktguide å gjøre, med produktguide ser jeg for meg at vil jeg finne en slaks bruksanvisnig om mitt skjermkort eller no, da hadde jeg gått på produktguide [EDIT] eller hvordam man overklokker sitt skjermkort

 

synes PRODUKTGUIDE ikke hører hjemme i det hele tatt, amobil, akamera har fremdeles PRISGUIDE og det er jo det det er, eller?

 

hvor mye koster et skjermkort og hvor er det billigst? skal vi se, lete i prisguiden eller prduktguiden?

 

min mening om produktguiden er :realmad::wallbash::thumbdown:

hadde den hetet prisguide så hadde min mening hvert :w00t::thumbup::love:

Endret av Goodall
Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...