Gå til innhold

Nytt design på hw.no!


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Skjønner ikke hvorfor dere på hver bidige artikkel skal ha med et bilde av ett eller annet. På grunn av synshemming kan jeg ikke kjøre høyere enn 800*600, og med deres nåværende og tidligere oppsett så forsvinner 1/4 del av skjermbildet ut til høyre. Kutt ut bildene så fungerer det mye bedre.

Lenke til kommentar
http://home.c2i.net/roneid/hw/hw_vers_lys.jpg

 

Så nydelig kunne hardware.no ha sett ut.

Tragisk at Marvil sitt forslag ikke kommer igjennom.

Slettes ikke verst, synes fonten på sakene i midtkolonnen er litt ekkel men, egner seg ikke så bra til å være så liten (synes jeg da). Akkurat der synes jeg dagens nåværede forum er finere (stilen og fontene på sakene i midtkolonnen)

 

AtW

Endret av ATWindsor
Lenke til kommentar

Koslig at folk liker det..:)

 

Det måtte seff ha kommet en del endringer om det skulle bli brukt.. Hovedkolonnen må vel bli bredere og teksten i midten må opp noen px..

 

Uansett, om noen hadde bestemt seg for et av forslagene som har blitt algt frem, så tror jeg ikke det hadde tatt så veldig lang tid å få det opp å kjøre, når det gjelder endringer i design osv.. :blush: De som styrer kommer med en liste over hva de vil endre, designeren endrer det og sender til ny godkjenning..?

Lenke til kommentar
høyre meny med siste fra forum etc er litt bred, men ellers knall :)

-enig !

 

Noen nevnte "Lego-kloss design"??? Ser slik ut når jeg kjører 1280x1024, men jeg blir vel vant til dette også :thumbup:

 

 

Ellers mange av de bidragene som ble laget veldig bra uten å nevne noen :)

 

 

En ting til...tekststørrelsen på siden er låst?? Hvorfor det?? :hmm:

Lenke til kommentar
Skjønner ikke hvorfor dere på hver bidige artikkel skal ha med et bilde av ett eller annet. På grunn av synshemming kan jeg ikke kjøre høyere enn 800*600, og med deres nåværende og tidligere oppsett så forsvinner 1/4 del av skjermbildet ut til høyre. Kutt ut bildene så fungerer det mye bedre.

Man må ta utgangspunkt i at folk bruker en oppløsning på over 800x600. Man kan ikke ta hensyn til de få prosentene som kjører så lav opplysning. Da ville innholdet på forsiden vært minimalt.

Lenke til kommentar
Skjønner ikke hvorfor dere på hver bidige artikkel skal ha med et bilde av ett eller annet. På grunn av synshemming kan jeg ikke kjøre høyere enn 800*600, og med deres nåværende og tidligere oppsett så forsvinner 1/4 del av skjermbildet ut til høyre. Kutt ut bildene så fungerer det mye bedre.

Man må ta utgangspunkt i at folk bruker en oppløsning på over 800x600. Man kan ikke ta hensyn til de få prosentene som kjører så lav opplysning. Da ville innholdet på forsiden vært minimalt.

Wrong answer! :p

 

Man bør ta hensyn til de med 800x600. Det er tross alt mange skoler og andre offentlige institusjoner som fremdeles ikke har 17" skjerm med et Geforce 15000 Pro. Det er også personer, som zetor-ola er et utmerket eksempel på, som fremdeles må bruke 800x600 på hjemme-PCen av forskjellige grunner.

 

Nei, jeg mener ikke at hele siden skal passe i 800x600, men jeg mener at de med 800x600 bør få slippe å scrolle horisontalt for å få med seg det viktige innholdet (f.eks teksten i en artikkel). Hvis de må scrolle for å få se en kolonne med reklame gjør det ingenting..

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...