Gå til innhold

Nytt design på hw.no!


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Tja...

 

Greit nok utseende og liker fargevalgene, men det er plaget av en del feil...

 

Hvorfor ser det ut som om hele siden prøver å presse seg inn i venstre del av skjermen?

Det finnes bedre måter for dere å øke fokuset på høyre kolonne, for slik det er nå er bare galt. (Veldig slitsomt å se på/lese)

 

Og hvorfor har dere flyttet navigasjonsfeltet over reklamen?

Den ser veldig liten ut i forhold til reklamen, selv om størrelsen egentlig er grei.

Ved å flytte den ned vil antageligvis ikke reklamen virke like stor som den gjør nå, og brukerne vil ha mindre problemer med å finne den.

BTW: Hvofor ble "prisguiden" til "produktguide"? Det er såpass lite informasjon om de forskjellige produktene som er i den at jeg føler det nye navnet er litt misvisende.

Her er produktspesifikasjonene til Club3ds x800pro. Hvis det skal være en ordentlig produktguide hadde det kanskje vært en fordel med litt flere detaljer (klokkefrekvens (kjerne og minne), linker til evt. reviews (både norske og engelske) etc.....

 

Når det gjelder reklamen har jeg ingen problemer (jeg bruker ikke noen form for ad-blocker (for annet enn pop-up)), så lenge dere ikke legger til en flash-reklame som fryser mousewheel on mouseover!

Dog hadde det vært hyggelig om dere fikset den blinkende/roterende/hva-den-nå-gjør reklamen øverst til høyre!

 

Som andre har kommentert hadde det nok vært bedre med en dynamisk design, i forhold til det statiske dere har nå. (Men hvis dere kan gjør midtre kolonne den største, og krympe høyre/øke venstre slike at den blir midt-justert hadde det vært fint)

 

 

Og hva er det med søk-funksjonen?

Hvis dere synes den er for lett å overse der den ligger nå, hadde det kanskje vært en idé å flytte den i stedet for å legge til en peker mot den? Spesielt siden denne pekeren ikke fungerer i Netscape 7.1 hw-no.jpg

 

Ellers vil jeg også slutte meg til mesteparten av det Akirax24 sa her...

 

 

Når det gjelder forumet, så er det ganske greit at dere vil ha et bakgrunnsbilde bak linkene i venstre kolonne, men blå tekst på blå bakgrunn er ikke det enkleste å lese.

Evt. velge en blåfarge som ligger litt nærmere sort enn den dere bruker i dag?

Endret av Mr.Garibaldi
Lenke til kommentar
Seriøst dere kan ikke ha det sånn. Har ikke brukerne noe de skulle ha sagt?

Sier ikke brukerne det nå ...?

Men bryr hw.no seg noe om hva vi sier?

for å si det slik; tilbakemeldingene tatt i betraktning er det rart om de ikke gjør det..

Lenke til kommentar
Kunne tenkt meg en hiarkisk ( staves det sånn? :dontgetit: ) meny på Forumkategorier jeg.. så man slapp å loade en helt ny side for å gå rett inn på f.eks Internett & Nettverk.

Av og til er det en liten fordel å laste 200KB om gangen, slik at folk med modem ikke må vente i 5 minutter for å vise hele forumet, mens de egentlig bare skulle ha fatt i en enkelt post i en enkelt tråd.

Lenke til kommentar

Først og fremst: Gratulerer til hw.no for ny layout :thumbup:

 

Så litt konstruktiv(?) kritikk:

 

Syns at den "I fokus"-delen kan flyttes litt. Litt irriterende at man skal være nødt å bla nedover for å finne mer enn 2 nyheter i 1024x768. Jeg syns at man kunne fjerne det bildet som forklarer hva man kan søke etter, forminske HW-logoen på venstresiden litt, og flytte flash-reklamen litt mot venstre. Da ville man få endel plass ledig på høyresiden. Hvis man så flyttet reklamen under flash-reklamen (på høyresiden) litt lenger mot venstre, ville man få plass til "I fokus"-delen vertikalt helt til høyre. Da kunne man faktisk få plass til 4 "i fokus"-produkter i steden for 3.

 

Just my two cents..

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...