Gå til innhold

Nytt design på hw.no!


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Å ha den smale menylinja helt helt på toppen av et stort område der det ikke er annet enn reklame, kan vel bare sies å være tull. Denne kunne gjerne vært lagt i en frame, evt. fiksa må slik at den følger bruker etterhvert som man scroller nedover.

 

Hallo, du sett en seriøs side som har benyttet en slik løsning? Slike scrolleløsninger gir et amatørmessig inntrykk og er hatet av brukerne.

 

Og hva pokker er poenget med den lille logoen til høyre for den øverste reklamen? Den virker helt malplassert, og forvirrer siden det ser ut som om det skal gå an å trykke på teksten der.

Jepp. Jeg har allerede gjort "feil" fordi jeg trodde teksten var knapper man kunne trykke på.

Lenke til kommentar
Jeg tror den teksten hinter mot hva søk-funksjonen er i stand til. Enig i at den ikke er særlig funksjonell, men jeg synes idéen var bra rent designmessig. Den kan sikkert brukes til noe lurt med tiden.. :)

Den var jo dårlig utført.. Særlig siden man ikke ser hva som står der en gang.

 

 

Hehe, hadde forventet noe mer (det nye designet). Dette var bare ok. :roll:

Lenke til kommentar
Viss valet er å etterkomma annonsøerane istadenfor å ha eit godt og oversiktelig design så kan hw.no si framsida bare bli fjerna og bytta ut med kun reklame. Ser jo ut som http://www.arngren.net/ nesten.

håper for guds skyld at ikke hw.no blir så ille som det der :eek::sick::scared:

 

bare hw.no fikser sånn som mange har nevnt her: gjøre midten bredere og høyre kolonne mindre så hjelper det litt tror jeg

Lenke til kommentar

Jeg å likte det nye designet, men eneste jeg villa ha gjort om er

å ha underkategoriene til hardware.no slik som overklokking.no i style oplegget

 

slik er det nå, men hvis dere skjønner så vil jeg at det skal stå underkategoriene til harware.no der ;)

style.JPG

Lenke til kommentar
http://www.itpro.no/ er no en fin en. kansje ikke fult så mye reklame. nei hvem vet,,,

Bytte til en side med enda mer reklame? På HW er det 5 spoter, mens på IT-pro er det ved siste telling 9. Vel og merke har HW en stor en øverst oppe, mens IT-pro har sin langt nede.

 

Derimot har HW kun en beveglig reklame, per idag. IT-Pro har 7 stk.

 

Mener du forsatt at IT-Pro er bedre, rent reklame messig sett?

Lenke til kommentar
http://www.itpro.no/ er no en fin en. kansje ikke fult så mye reklame. nei hvem vet,,,

Bytte til en side med enda mer reklame? På HW er det 5 spoter, mens på IT-pro er det ved siste telling 9. Vel og merke har HW en stor en øverst oppe, mens IT-pro har sin langt nede.

 

Derimot har HW kun en beveglig reklame, per idag. IT-Pro har 7 stk.

 

Mener du forsatt at IT-Pro er bedre, rent reklame messig sett?

Må bare svare på dette jeg:

 

Ja !

Itpro har hvertfal kontroll på hvor reklamene ligger.

De ligger pent langs kanten, og ødelegger ingenting av designet.

 

Hardware.no sitt har reklamene hulter til bulter, og ikke like

store kolonner engang.

Lenke til kommentar

Noen som kan teste dette for meg.

 

Hvis du bruker opera,

 

Ta og gå inn på forsiden til hardware.no , la den stå der en stund ( helt til du er sikker på at noe har skiftet på forum tingen til høyre ) . gå så inn på hardware.no igjen.

 

Til meg så vil ikke den oppdateres før jeg trykker f5 .

 

Kan det ha noe med at jeg har hardware.no i bokmerker og at opera husker hele siden ?

 

Såfall hvorfor skjedde ikke dette før ?

Lenke til kommentar

Noen som kan teste dette for meg.

 

Hvis du bruker opera,

 

Ta og gå inn på forsiden til hardware.no , la den stå der en stund ( helt til du er sikker på at noe har skiftet på forum tingen til høyre ) . gå så inn på hardware.no igjen.

 

Til meg så vil ikke den oppdateres før jeg trykker f5 .

 

Kan det ha noe med at jeg har hardware.no i bokmerker og at opera husker hele siden ?

 

Såfall hvorfor skjedde ikke dette før ?

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...