Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Sendte inn 980ti msi gold limited. Så si de dyreste 980ti som fantes da de ble kjøpt.

Fikk msi 1070 i retur, kanskje verdt litt mer, men man får iallefall 1070 til rett under 4k fortiden

 

Kan lett se for meg at noen ikke tar hensyn til factory OC når de avgjør erstatningsvare, men jeg sendte en mail med en link til en youtuber som testet GTX 980ti Strix mot et factory OC GTX 1070 da jeg fikk 1070 i retur. Det hørte på meg da jeg dokumenterte at factory OC var såpass høy på mitt kort at det ikke var et jevnbyrdig bytte lenger. Kortene du sendte inn står i samme kategori. Jeg hadde klaget og prøvd å få til en annen løsning, f.eks. et 1080 og et 1070 pr par 980ti.

Lenke til kommentar

Laveste pris på 1070 i skrivende stund er nesten 4300 iflg prisjakt. Usikker på om noen butikker i det hele tatt har 1070 på lager. Komplett har det ihvertfall ikke.

 

Jeg betalte kun 4k selv for mitt for noen mnd siden, men butikkene er skrapt nå. Ethereum miners. Tipper vi ser en bønsj 1070 og 1080 på billigsalg på bruktmarkedet om et års tid.

Endret av srbz
Lenke til kommentar

Fint når 980ti-er dør og man får pascal i retur. 20 grader kalere kort

Men betalte vel en 7-8k for 980ti, får kort til 3900 i retur. 

Hehe. Får du mindre ppd på 1070 kortet vs 980Ti :)

Retur sender noe som er ca 980Ti og det er 1070.

Jeg betalte 7490 for mine(solgt), ville bli happy om jeg fikk 1070 kort, forskjell på 250w vs 150w :)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...