Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

 

Husker da jeg satt med et 8800GTS, 8800GSO og et 9600GT og dro ca. 15000 PPD,til sammen, hehe.  Gamle dager ja...

Bare 3 kort :roll: Hehe. Ja vet jeg var sprø, men ikke sikker det blir nye 1090 :grin:

 

Haha, ja.  Jeg kan ikke måle meg med gutta i storligaen.  :p     Folda med det jeg hadde stående, hadde også et par CPUer gående på siden, men de gav jo ikke det helt store den gang forsåvidt.

Lenke til kommentar

 

Kortet som er omtalt er lite trolig noe å satse på for de som driver med F@H. Eller det kommer selvfølgelig ann på pris (men da skal prisen være lav). Slik jeg ser det har Nvidia ett suverent overtak på AMD.

 

Men konseptet i seg selv ønsker jeg absolutt velkommen selv om det i utgangspunktet er myntet på mining.

Lenke til kommentar

 

 

Husker da jeg satt med et 8800GTS, 8800GSO og et 9600GT og dro ca. 15000 PPD,til sammen, hehe.  Gamle dager ja...

Bare 3 kort :roll: Hehe. Ja vet jeg var sprø, men ikke sikker det blir nye 1090 :grin:

 

Haha, ja.  Jeg kan ikke måle meg med gutta i storligaen.  :p     Folda med det jeg hadde stående, hadde også et par CPUer gående på siden, men de gav jo ikke det helt store den gang forsåvidt.

 

Jepp, du startet å folde i 07, jeg i 04, Smp fah6 og tok ett år per wu :rofl:

Lenke til kommentar

Etter 5uker og 2 dager kjørte jeg winupdate, så ser jeg denne: NVIDIA - Display - 5/1/2017 12:00:00 AM - 22.21.13.8205.

Jaja da har jeg noe å gjøre i kveld, hehe.

Hater at du ikke kan få opp en liste om hva du vil installerer. 

 

DDU har en funksjon som kan skru av auto driver update i Windows.

Lenke til kommentar

Jeg har fått et snodig problem med mitt MSI 980Ti kort her og lurer på om dere har opplevd noe samme. I går mens jeg satt foran 2600K/980Ti maskina i Linux så gikk skjermen plutselig i dvale. Restarta og da skjedde det før jeg kom til skrivebordet. Tenkte det var et Linux problem, så reboota og gikk inn i Windows 7. Der kom jeg inn til skrivebordet, men det samme skjedde etter noen få minutter.

 

Jeg har prøvd dette :

 

- Kjørt Memtest 86+ over natta. Ingen error der. Merklig nok var det bilde på skjermen mens denne kjørte, og har også det i BIOS. Så det problemet kommer når jeg skal laste nVidia driveren. Prøvd ulike drivere og Linux vs Windows, så er ikke det.

 

- Kjørt CPU og RAM @ stock. Hjelper heller ikke.

 

- Koblet til en annen skjerm, samme skjer. 

 

Problemet er også litt random. Fordi jeg har også kommet inn til skrivebordet og tenkt at nå er alt i orden, så etter litt skjer det igjen. Derfor må det vel være skjermkortet? Hvordan skal jeg forklare dette for nettbutikken da. Hva tror dere? Jeg har ikke opplevd dette før.

Lenke til kommentar

Har du testet kortet i en annen maskin. :)

 

Ja gjorde det akkurat. Kom fint inn i Windows da. Tok å byttet ut strømkabelen til skjermkortet med en annen, og putten den inn på et annet uttak bak på PSU. Nå funker det på Linux maskina igjen...iallefall inntil videre.

 

Er en Corsair AX850 PSU, så ikke fryktelig gammel, og nok watt til den maskina, så hva som har skjedd har jeg ingen anelse om...

Endret av Betroz
Lenke til kommentar

Tenkte å nevne at i dag er dagen at fah går ned på grunn av oppdateringer, så vet dere det om dere ikke får nye wuer.

6 og 7 juli.

Og snart har jeg foldet i 13år: 07.15.04

 

Takk for påmindelse. Da skrur jeg av maskinene mine helt i natt :) (ikke at jeg har foldet stort i sommer menne...)

Lenke til kommentar

 

Merker det på det jeg liker, nacl er nede nå :grumpy:  Gpu kjører enda. :D

 

Prøver en på gpu nå, for å se om de også er nede.

 

Nei de funker, alle 12 gpu on.

Kanskje folde litt for riktig lag også?

 

Jepp, skal folde hos dere også. Men nå er dere ned prioritert. Jeg har mest ppd og wu hos dere.

Planen min er å kjøre på 3 lag.

PS: Om ikke jeg husker feil har jeg sakt det før :)

Kjører gpu nå på grunn av at nacl er nede. :)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...