Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

 

 

Kan det være at vi har mange kort mon tro :hmm:

 

Ja flere kort gir vel større sjangse for feil. Jeg har 2 stk 980Ti i hovedmaskina mi da. Har dere 4 dere da eller?

 

 

Jeg og war har 12 stk 980 ti tilsammen fordelt på 3 lokasjoner.

 

Samt vi har enda flere 970 kort som også risikerer å lide samme skjebne om jeg ikke tar feil. Ergo er det langt større sjanse for at vi oppdager feil før andre gjør det (når vi bare har tid til å følge med).

 

 

Ja jeg vet dere har flere kort totalt sett. Det jeg tenkte på var fler kort per maskin.  :)

Lenke til kommentar

At det ville kostet mye mere ja den kjøper jeg, men ikke strøm forbruket kjøper jeg.

Men dere kunne kjøpt en

Intel Core i3-6100, Socket-LGA1151 Prosessor, Skylake, Dual Core, 3.7GHz, 3MB, 47W, 14nm, HD530, Boxed w/fan

Eller en:

Intel Core i3-4170, Socket-LGA1150 Prosessor, Dual Core, 3.7GHz, 3MB, 54W, 22nm, HD4400, inkl. kjøler.

Treger selv for at jeg ikke gjorde det før jeg kjøpte 7st i3-3250 lga 1155.

 

Har vurdert denne jeg: https://www.komplett.no/product/844835/datautstyr/skjermer/skjermer/benq-35-led-curved-xr3501

Endret av Kjetil Lura
Lenke til kommentar

Derav grunnen til at jeg gikk ned 44hz for å få "4k"

 

Evga 1000w G2 er den beste jeg har bygget med, klikk så gikk 24p på hk med en hånd.

Samme gjorde alle de andre kontaktene , myke og fleksible er de også.

Fantastisk, synd jeg bare fikk 6 stk

post-64596-0-97842500-1447333626_thumb.jpg

Endret av War
Lenke til kommentar

 

 

2560x1080p på en 35" skjerm... Blir jo ikke så skarpt bilde akkurat da med 79.39 PPI.

 

Sikker ikke verre en den jeg har som det er noe galt med; https://www.komplett.no/product/827986

Den fikk 6 i testen og kjøper ikke skjermer med g-sync, eller burde jeg det?

Lenke til kommentar

Tenk 25 cpuer til, 25hk. 25 psuer med sitt effekttap. 25 ssder. 100 vifter, minne ol. standby på pduene, skjermer ol

 

Anonym pakke i posten, takk!

Tenk 25pc med cpu på 47w, tenk 25psuer med ikke 80+ gold. 100 vifter er ca 200w(jo du kan spare watt der også) 25 sett ddr4= mindre watt en 25 sett ddr3.

Mine maskiner med ett 980Ti bruker litt mindre strøm enn da jeg hadde 2x980Ti. Du belaster hk+cpu mere med 2 kort.

Ja mye dyrere og plass krevende noe jeg ikke har.

Lenke til kommentar

 

Den fikk 6 i testen og kjøper ikke skjermer med g-sync, eller burde jeg det?

 

Eneste grunnen til å ha G-Sync er jo til....gaming. Skal du bare ha en standard monitor, så hvorfor ikke se på de til Dell ellerno?

 

Jepp, men for meg er en tomme viktigere. Vurdert også denne, men er ikke 21:9: https://www.komplett.no/product/827908/datautstyr/skjermer/skjermer/philips-40-4k-led-bdm4065uc00#

 

Men di kaller meg ikke for watt nisse uten grunn :)

Lenke til kommentar

... nå har jeg ikke hatt tid til å sove så mye i det siste, mulig det har gitt meg kortere lunte men...

Folkens! Ta dere nå for pokker tid til å lese over før dere poster! Det er EN som må lese over det som skrives, men ALLE må streve for å skjønne hva dere prøver å fortelle når dere ikke gidder å sørge for at det dere poster gir mening.

 

Jeg har fulgt med i denne tråden i noen år nå, og hatt mye glede om å lese om de sprø maskinene dere har skrudd sammen, men dette gidder jeg ikke å bruke tid på lenger.

 

(EDIT fordi jeg hadde skrevet "samen" der det skulle stått "sammen". Tok meg 10 sekunder, håper jeg sparte noen for irritasjon med det :) )

Endret av oyoygard
  • Liker 2
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...