Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

 

 

Hvor lenger har du foldet min venn? Du skriver som om du startet i går. Bruker feil på din side om du spør meg. Og en annen ting skulle du ikke betale frakt, fikk ikke det med meg. De andre gjorde det. Kan du sende en kopi :hmm:

Kan jo slutte å skrive jeg.

 

frakt hæ hva da?

Tipper for noe hardware du har fått tilsendt...

Lenke til kommentar

 

 

Hvor lenger har du foldet min venn? Du skriver som om du startet i går. Bruker feil på din side om du spør meg. Og en annen ting skulle du ikke betale frakt, fikk ikke det med meg. De andre gjorde det. Kan du sende en kopi :hmm:

Kan jo slutte å skrive jeg.

 

frakt hæ hva da?

Tipper for noe hardware du har fått tilsendt...

 

Er ofte det^^

 

Vurderer et tredje 980 elns for foldinga sin skyld etterhvert, leverer 3stk greit i en maskin?

Lenke til kommentar

 

 

Hvor lenger har du foldet min venn? Du skriver som om du startet i går. Bruker feil på din side om du spør meg. Og en annen ting skulle du ikke betale frakt, fikk ikke det med meg. De andre gjorde det. Kan du sende en kopi :hmm:

Kan jo slutte å skrive jeg.

 

frakt hæ hva da?

Tipper for noe hardware du har fått tilsendt...

 

Åjaa, 660Ti

 

tror ikke jeg fikk betalt frakten igjen på det, kan sjekke

 

isåfall; payer så fort jeg har råd

 

 

Lenke til kommentar

04.21.15 1,046,982

WU 11

 

 

Ikkje så galt med over millionen på et døgn med 2 skjermkort vel?

 

Maskinen trekker 570watt nå med foldinga. 5960x @ 4600mhz og 2x titan X @ 1500mhz. Folder bare på skjermkorta.

Gratulerer.

 

Det er jo helt rått. Ny rekord igjen :)

 

Om Pascal er 10 ganger så kraftig snakker vi 5 millioner PPD pr kort når 2016 kommer. Dette lover godt.

Lenke til kommentar
 

jepp det er helt rått, samme kan vi si om prisen også  :rofl:

 

Men potensialet kan være meget gunstig med tanke på 980ti (om det blir navnet på kortet som kommer etter Titan X) som kan yte tilsvarende men til en lavere pris.

 

 

 

Om Pascal er 10 ganger så kraftig snakker vi 5 millioner PPD pr kort når 2016 kommer. Dette lover godt.

 

Man trenger ikke være rakettforsker for å skjønne at Pascal ikke vil levere 5 millioner PPD :p

 

 

Det er helt klart. Enten blir det inflasjon i PPD på et vis slik at SF justerer ned PPD, ellers kan uttalelsen om 10x ytelsen av Titan X være umulig å etterleve i praksis.

 

Uansett kan det love meget godt for forskningen dersom Pascal viser seg å være bare halvparten av "lovnadene". Da ser jeg for meg at SF kommer opp med noen nye WU som blir praktisk talt umulig å levere innen fristen for annet enn Pascal. Jeg lever i troen på noe revolusjonerende innen hardware og GPU enn så lenge  :thumbup:

Lenke til kommentar

Inflasjonen kommer jo uansett, sålenge GPUene blir bedre. Jeg greier ikke se hva Stanford kan gjøre med dette, med mindre de lager helt kjernespesifikke WUer, og dermed kan justere alskens poengfaktorer slik det passer dem. Åpenbart trenger ikke neste generasjon å være ørten ganger kraftigere enn dagens for at det skal lønne seg å gå for det nye - de kunne nok droppet PPD mange hakk på 960/970/980 uten at 700-serien ville vært å foretrekke.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...