Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Nei, han får ikke bonus. WU-gevinsten EOC rapporterer svarer til base credit for ulike WU.

 

Skaff deg en passkey her og legg den inn i klienten: http://fah-web.stanford.edu/cgi-bin/getpasskey.py

 

Da får du bonus etter du har levert dine første 10 WUs med key.

Jeg la inn passkey første gang jeg installerte det for noen uker siden. Men etter windows 10 rota med f@h så måtte jeg reinstallere f@h og kan ikke huske jeg la inn noen passkey da. Må jeg gjøre det om igjen da ? Nå har jeg blokkert core 15 med de tre ip adressene som var oppgitt. Via fahclient.exe ? Er det riktig ? Og jeg må kanskje vente til den nåværende jobben er ferdig før ppd stiger ?

Lenke til kommentar

Er det kommet noe ny core15 på banen eller bytte av ip. Jeg har blokk på de forrige ip adresse. Nå ser det ut til at jeg får noen Core15 jobber. Noen som har samme greia eller vet mer.

 

Jeg har angitt tre ip-adresser som angitt i guiden. Jeg har fått det helt fint til å fungere på en av riggene. Jeg har sjekket over ip-adressene at de stemmer. I clienten ser jeg at ip-adressen til core15 jobben er den samme som en av de tre som skal blokkeres. Har sett over brannmur regelen, og tilsynelatende ser ut til å stemme. Må lokal ip på nettverket reserveres kanskje? Prøver å sammenligne den ene riggen mot den andre, men blir ikke helt klok på hva som er forskjellig/feil.  :hmm:

Lenke til kommentar

Husk at dersom klienten alt har lastet ned en Core 15, så vil ikke Core 15 som alt er lastet ned påvirkes av ny brannmur regel. 

Etter at du har lagt inn regel for block av Core 15 må du enten vente til eksisterende Core 15 jobber er ferdige før du får sjekket om ny regel fungerer. Eller du kan slette Work og Core og starte Fah på nytt for å sjekke umiddelbart etter å ha lagt inn ny regel.

 

Det er som War har presisert viktig at det er utgående regel som benyttes.

Lenke til kommentar

Hmm... er ikke så lett å si hva det kan være sånn uten videre. Men dersom du har blokkert en ip i brannmur, så skal det ikke være mulig å nå adresse som er blokkert.

 

Jeg har gjort dette på en del maskiner, og jeg har brukt Windows sin brannmur i de fleste tilfeller. Og i de tilfeller hvor jeg har brukt annen brannmur, så oppnår jeg samme resultat. Core 15 blir borte. Eller sagt på en annen måte, Fah får ikke kontakt med adressen jeg har blokkert.

 

Slett og fjern reglene på maskin som ikke virker, og prøv på nytt eventuelt?

 

Lykke til. Det er frustrerende når man har gjort "alt likt" også får man ulik funksjon i ettertid  :confused:

Lenke til kommentar

som guiden viser blokker du på utgående mener jeg i brannmuren, så velger du clienten.exe ja 

 

åpne mailen din, søk passkey og bruk samme ja og kun den du fikk før. 

Takker ! Var passkeyen som ikke hadde blitt lagt inn etter at jeg måtte reinstallere. Tastet in passkeyen og vips PPD steg til 404795  :) 

Lenke til kommentar

 

som guiden viser blokker du på utgående mener jeg i brannmuren, så velger du clienten.exe ja 

 

åpne mailen din, søk passkey og bruk samme ja og kun den du fikk før. 

Takker ! Var passkeyen som ikke hadde blitt lagt inn etter at jeg måtte reinstallere. Tastet in passkeyen og vips PPD steg til 404795   :)

 

 

Hva slags overklokk folder du med, og hvor lenge har du foldet sammenhengene med den overklokken?

Lenke til kommentar

 

 

som guiden viser blokker du på utgående mener jeg i brannmuren, så velger du clienten.exe ja 

 

åpne mailen din, søk passkey og bruk samme ja og kun den du fikk før. 

Takker ! Var passkeyen som ikke hadde blitt lagt inn etter at jeg måtte reinstallere. Tastet in passkeyen og vips PPD steg til 404795   :)

 

 

Hva slags overklokk folder du med, og hvor lenge har du foldet sammenhengene med den overklokken?

 

Dette vises i signaturen hans: GTX 980 Classified @ 1612/8640. Men om det stemmer vet jeg ikke. Kjører mine sc på 1451 og ca 350-415k, kommer an på jobbene. Men blir mindre og mindre for hver nye core 18 jobbene som kommer, siste er 9412 :realmad:

Endret av Kjetil Lura
Lenke til kommentar

 

 

som guiden viser blokker du på utgående mener jeg i brannmuren, så velger du clienten.exe ja 

 

åpne mailen din, søk passkey og bruk samme ja og kun den du fikk før. 

Takker ! Var passkeyen som ikke hadde blitt lagt inn etter at jeg måtte reinstallere. Tastet in passkeyen og vips PPD steg til 404795   :)

 

 

Hva slags overklokk folder du med, og hvor lenge har du foldet sammenhengene med den overklokken?

 

Ikke 1612 mhz nei. Det er maks stabile klokk i firestrike. Kjører rolige og fine 1562 mhz :)  Det lengste jeg har foldet sammenhengende er jeg usikker på. Kanskje 20 timer. 

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...