Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Da kanskje jeg får litt mer PPD, byttet fra 1156 - som så ut til å koste noen titusen (ingen katastrofe, rett nok) til z97. Ganske pen gamer som kun folder... 16GB RAM, ASRock Z97 OC Formula, 2x MSI 970 Gaming :p Skulle egentlig være et z77 der, men det er kvasidefekt - ene slotten greier bare 1.1 x8, og det holder ikke mål - dessverre. Vanligvis liker jeg RMA pga oppgraderingsmuligheter og/eller refund, men ikke denne gangen... skjønt, CPUen er en i5-2400, så holder vel med et P67/Z68 for at jeg skal ha en grei foldingrigg igjen med den :)

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Mener det sto noe om det i bloggen vår i min sig. 

Det avgjørende er "hvilken type nettverk du oppretter " i de 3 valgene du får (skal krysse av for) 

knopflerbruce vet hvilken mener jeg, han opprettet nylig ett. 

 

Jeg mener å huske at jeg måtte sette ppd til effective rate for at det skulle fungere smertefritt, det gjør jo ikke noe for det er den ppden man faktisk får. 

Endret av War
Lenke til kommentar

Da kanskje jeg får litt mer PPD, byttet fra 1156 - som så ut til å koste noen titusen (ingen katastrofe, rett nok) til z97. Ganske pen gamer som kun folder... 16GB RAM, ASRock Z97 OC Formula, 2x MSI 970 Gaming :p Skulle egentlig være et z77 der, men det er kvasidefekt - ene slotten greier bare 1.1 x8, og det holder ikke mål - dessverre. Vanligvis liker jeg RMA pga oppgraderingsmuligheter og/eller refund, men ikke denne gangen... skjønt, CPUen er en i5-2400, så holder vel med et P67/Z68 for at jeg skal ha en grei foldingrigg igjen med den :)

Den cpuen er bare pcie 2.0 16. Jeg taper ca 200-500k på grunn av at jeg var opptatt med å få ned strømforbruket. Er i3 3250, har 7st i drift.

Hadde jeg vist det jeg vet nå hadde jeg kjøpt 7x Z97 hk og denne cpu i3-4370 :dontgetit:

 
Lenke til kommentar

 

Da kanskje jeg får litt mer PPD, byttet fra 1156 - som så ut til å koste noen titusen (ingen katastrofe, rett nok) til z97. Ganske pen gamer som kun folder... 16GB RAM, ASRock Z97 OC Formula, 2x MSI 970 Gaming :p Skulle egentlig være et z77 der, men det er kvasidefekt - ene slotten greier bare 1.1 x8, og det holder ikke mål - dessverre. Vanligvis liker jeg RMA pga oppgraderingsmuligheter og/eller refund, men ikke denne gangen... skjønt, CPUen er en i5-2400, så holder vel med et P67/Z68 for at jeg skal ha en grei foldingrigg igjen med den :)

Den cpuen er bare pcie 2.0 16. Jeg taper ca 200-500k på grunn av at jeg var opptatt med å få ned strømforbruket. Er i3 3250, har 7st i drift.

Hadde jeg vist det jeg vet nå hadde jeg kjøpt 7x Z97 hk og denne cpu i3-4370 :dontgetit:

 

 

 

Mener jeg benyttet en 3770k før, og da var det hvertfall fortsatt 1.1-issues med slot nummer to også. Jeg kan ikke se hvorfor denne uansett skal kjøre 1.1 x8 når jeg overhodet ikke har noe annet enn to GPUer tilkoblet pcie-sporene.

Lenke til kommentar

War, snakker med komplett ang HK, svare på PM. 

 

Da var 7970 maskinen oppe igjen, etter at det var noe greier som endte opp med at hele slettheia mistet strøm, så glemte jeg å slå den på, vært å fartet på sjøen, kjørte helt til skauen for å hente båt :p Du skulle sett de som bodde der, loslitte klær og drakk som bare det, men hadde en mercedes AMG til 2mill, en jekla bulldoser og whatnot ^^

Lenke til kommentar

 

 

 

Disse 970 kortene burde virkelig falle i pris, men det skjer vel ikke før AMD sine nye konkurerende kort har kommet.

 

Det har og med at dollaren er mye høyere nå enn da jeg kjøpte mine 5 970 msi til 3095.

 

 

Ja vet. Samme pris som jeg betalte for mine to MSI 970 kort i fjor høst. Dollaren burde synke til 5 tallet :cool:

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...