Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

 

Husk å slett alt i mappen til fah clienten. Vet ikke om det har noe å bety, men jeg gjør det uansett.

Men en annen ting, har nå 300/300, men går ned til 150/150. Er ikke verd 1200kr mere i året for 300/300 :hmm:

Jrg har kun 25/25 holder for min del. 1200Jr i året, 3 år er et 970.

 

Jepp, går jeg ned til 50/50 blir det ett 980. 50/50 449, 75/75 549 osv :tease:

Lenke til kommentar

1gbs på ntnu, fikk lastet ned hele ubuntu på sekunder på et ssd-raid, torrents er forbudt der , men vg.nett er like tregt som på 100/10 :rofl:

Har bedt om 150/150 på nye huset, spurte om 1gb , det kunne jeg få om jeg kostet switchen i skapet selv, og jeg måtte godta at de tok av min kvote om nye naboer ville på og kapasiteten ikke strakk til.

Lenke til kommentar

 

Nja, griste litt når jeg satte på forrige kjøler (rant litt ut over på den ene siden), og denne gangen tror jeg noe kom oppi socketen når jeg skulle sette cpu på plass igjen.

 

Ikke usannsynlig at du får bedre kjølig av å bruke mindre pasta... er bedre varmeoverføringsegenskaper ved direkte kontakt metall mot metall, enn om det er kjølepasta i mellom. Pastaen skal kun "jevne" ut de mikroskopiske ujevnhetene i overflaten på cpu og kjøler og dermed unngå (mikroskopiske) "luftlommer" mellom cpu og kjøler, siden luft har ennå dårligere varmeoverføringsegenskaper enn pastaen.

Så dermed er det oftest bare det "berømte" knappenålhodet med pasta som er nødvendig, og den "smøres" ut av "presset" fra kjølerens festeanordning (når kjøleren festes slik den er beregnet).

 

Nja, men forrige gang visste jeg jo ikke det :rofl:

 

Tok myyyye mindre på denne gangen.

Lenke til kommentar

Coolermaster 212/412(eller hva den siste heter) er jo helt konge med tanke på pris/vs ytelse 1-2-3% bak de dyreste noctua i ytelse.

Så populær at prisen gikk opp før krona bla svak.

Men man må ha plass.

Kjøpte en 212 til min nye PC, men har en gammel med en i5-760 i som jeg vil fikse på for 99 kr, også siden stock-viften har samlet endel støv på 5 år. Hva tror du om X Dream i117 til en i5-760?

Endret av Mekke-Larsen
Lenke til kommentar

skrev advance på alle kortene, fikk ned bare 9201, mer ppd og kortere jobber :hmm:

Tilfeldig? Jeg satt advanced på klienten (burde jeg satt det på hver slot isteden?) på begge maskinene og får fremdeles ned 9411. Ikke at det har så mye å si egentlig - og ettersom 9411 er kreftspesifikt er det vel ikke verre enn å prioritere forskning på en av de andre sykdommene om man vil bli kvitt dem?

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...