Gå til innhold

Anbefalte innlegg

P9201 0.0.55 gir i alle fall høyere PPD enn P9201 har gjort før, det har Kjetil helt rett i.

 

Og hvis de detter inn, så skal jeg ikke legge meg på magen og blånekte.

 

Kjører fotsatt BETA, og får inn en lett blanding av P9117 (C18) og P9201, ispedd noen fånyttes forsøk på å koble til Core 15-serveren.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Jepp og nå skal jeg prøve p9411 på beta og se om det er bedre. Men er lei av å krangle med core 15, så skal ikke mye til før alt er av igjen og tilbake til nacI :wallbash:

P9201 ferdig og står på reddy og vil laste ned core 15. jaja venter litt til og 9411 er tregt også.

Endret av Kjetil Lura
Lenke til kommentar

Amd-kort også har jeg 3-4 ready på, 4-5 restarter av v7 så får de jobber, så ready igjen.

Der er det bare blokket en ip

 

Edit , ja win 7 ultimate (64bit) på en storserver med 64 cores, ser 32 i windows.

Tips?

 

PCs with multi-core processors:
Windows 7 was designed to work with today's multi-core processors. All 32-bit versions of Windows 7 can support up to 32 processor cores, while 64‑bit versions can support up to 256 processor cores.

 

Endret av War
Lenke til kommentar

Har fått problemer med at klienten henger seg opp, d.v.s den stopper å arbeide helt uten grunn eller feilmeldinger iflg. loggen, mens progressbaren i klienten påstår at den har kommet seg helt til 100%, men der bare står den og gjør ingenting nyttig. Kom hjem nå i stad, og 7970-kortet har bare stått og klødd seg på nøttene i nesten 15 timer. Hva i all verden kan det skyldes? Har som sagt ingen feilmeldinger å gå på heller.

Lenke til kommentar

Kjøpte 4 stk 980 i 4 ordere på rad.

 

Fikk dette svaret..

 

Får ikke lov til å handle :hmm:

Hei.

Vi har mottatt en bestilling hos CDON med ordrenr. 47732753, 47732760, 47732764 og 47732768

I denne forbindelse ber vi om en ID-kopi for å bekrefte at bestillingen gjort i ditt navn er korrekt.
Anledningen er at vi ønsker å forsikre oss om at du ikke er utsatt for et svindelforsøk.

------------

ny epost

 

Da vi ikke har mottatt ID-bekreftelse på ordrenr. 47732753, 47732760, 47732764 og 47732768 fra CDON, er de kansellert.

Vi har dessverre ikke kunnet bekrefte at bestillingen er gjort av korrekt person og kan derfor ikke godkjenne den.
Dette er for å sikre alle involverte parter ved eventuell svindel.

Er ordren korrekt ber vi deg om å sende inn en kopi av gyldig legitimasjon og legge bestillingen på nytt.

 

Endret av War
Lenke til kommentar

Jeg skal bare kjøre swiftx3 jeg , de 3slots jeg har nå er søppel.

Er evga sc eller g1 best try, hater "g1-viftene! tynne jævler som er helt ubrukelig i 780ti-serien.

Med tanke på cøstome bioser ol?

 

skal prøve hve 4k-34"-skjermen klarer også, dog 60hz.

Lenke til kommentar

Har foldet med 980 g1 siden release, viftene fungerer like godt, trodde den var skada, men fant ut at det var d5 pumpa som vibrerte mot chassis :p

 

G1 serien er desidert de beste korta (Eks classy, classy kpe) i 900serien, om du da har nok kjøling. Minst 1 slott imellom.

 

Begge korta mine er flashet, på stock (1450Mhz) så er kortet lydløs, men etterflash da volten er oppe i 1.275V så er det varmt..

 

"Bare" 3x swift^^ drømmer om et tredje 980, men må få betalt tilbake lån først :rofl: haha^^

Endret av Snusmumr1kk1
Lenke til kommentar

Amd-kort også har jeg 3-4 ready på, 4-5 restarter av v7 så får de jobber, så ready igjen.

Der er det bare blokket en ip

 

Edit , ja win 7 ultimate (64bit) på en storserver med 64 cores, ser 32 i windows.

Tips?

 

 

PCs with multi-core processors:

Windows 7 was designed to work with today's multi-core processors. All 32-bit versions of Windows 7 can support up to 32 processor cores, while 64‑bit versions can support up to 256 processor cores.

 

Hvorfor block på amd? Mot hva?

Lenke til kommentar

Vet ikke, trur det var en 13000-jobb eller noe annet gammelt som de foldet upotimalt på.

skal sjekke hvilken ip det er.

 

Men det var tomt for wu i går, hadde 15 kort som ikke fikk jobber om bare core 15 var blokka

restarte v7 så den prøver på nytt 20 ganger så fikk jeg jobb, så ready igjen etter den.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...