Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Før jeg oppgraderte hoved PCn min og starta med FAH, så brukte jeg Linux til det meste. Men med ny hardware der man skal teste overklokking og sånt, og ha kontroll over vifter, temps ol. så trenger jeg Windows. Kan jo få til mye av det i Linux også, men mer knot. CPUz, Core Temp, AIDA64 er veldig sjekke å ha. Jeg har hørt man får høyere PPD på samme hardware i Linux vs Windows, stemmer det? Har det noe å si om man kjører FAH klienten under Gnome eller KDE miljø?

Lenke til kommentar

 

Takker min venn, men på maxwell er det ikke noe problem. De er kalde som bare det uten støy. Kjører mitt ene 980 på 1356 og viften er på ca 1100 rpm og temp er 65c på p9201.

Samme maskin har og ett 970 og maskinen ligger på 335W og PPD er 610K på p 9201 :w00t:

Og det er i Linux?? Ikke verst det da. :thumbup:

 

Nei det er i win7. Har ikke prøvd gpu i linux, bare smp.

 

War: Derfor kjøper jeg alt jeg kan hos komplett.

Endret av Kjetil Lura
Lenke til kommentar

Har så lyst å kjøpe en slik kjøler som standalone unit eller hva det heter, håper Evga selger dem, Referanse kjøleren er grei, Men 80¤C i vanlig spilling (Pay Day 2)

Endret av Snusmumr1kk1
Lenke til kommentar

Bruker coolbits jeg pluss siste Nvidia drivere. Det vil si, de gangene jeg bruker openSuSe da. Har nettopp satt opp en Ubuntu Server med Samba, dog skal det monteres et Areca RAID kort i server/NAS når jeg kommer hjem igjen.

Må nok stikke på arbeid igjen på søndag, kun 2 uker hjemme denne gangen. Så blir ikke mye folding denne gangen, dessverre.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...