Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Tenk om vi ser 700 millioner poeng denne mnd :dribble:

 

Dersom vi hoder produksjonen oppe, blir det ny rekord i November. Spent på om vi en dag bryter 1 milliard i mnd som du nevner -alias- Håper det blir mulig etterhvert.

 

Spre kunnskapen og interessen for folding til venner og bekjente. Alle monner drar i riktig retning :)

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Mistet nesten 6 timer folding i dag på begge 4650-serverne grunnet strømbrudd! Problemet er at automatsikringa på kursen der serverne står (hjemme) slår seg ut når strømmen kommer tilbake, sikkert fordi 2 servere som starter trekker for mye i startøyeblikket, med det resultatet at sikringa slår ut. Typisk at dette skjer når jeg er på hytta, men jeg klarte å lokke fruen til å stenge for strømmen til serverne, slå inn sikringa og deretter åpne for strøm til en og en server igjen. Hun har angst for sikringsskap så jeg måtte love henne masse rart for å overtale henne til å trå til, men nå er de ihvertfall i drift igjen. :green:

Lenke til kommentar

 

Se der ja. Passer jo ganske fint med tanke på at jeg bor i Bergen også. Jeg får se om det fremdeles er til salgom en måned, og om jeg tør å våge meg over broen.

 

Hvordan yter 750ti? Jeg burde kanskje ha nevnt det, men det største problemet er støy. Stockkjøler på 570 bråker mye.

Lenke til kommentar

Mistet nesten 6 timer folding i dag på begge 4650-serverne grunnet strømbrudd! Problemet er at automatsikringa på kursen der serverne står (hjemme) slår seg ut når strømmen kommer tilbake, sikkert fordi 2 servere som starter trekker for mye i startøyeblikket, med det resultatet at sikringa slår ut. Typisk at dette skjer når jeg er på hytta, men jeg klarte å lokke fruen til å stenge for strømmen til serverne, slå inn sikringa og deretter åpne for strøm til en og en server igjen. Hun har angst for sikringsskap så jeg måtte love henne masse rart for å overtale henne til å trå til, men nå er de ihvertfall i drift igjen. :green:

Spør om en grei pris på PDU fra nextron ( tusenlappish)

Da kan du stille porter på noen av de til å boote i rekkefølge/på tid ol.

 

Samt få epost når strømmen detter ned om lanet er på backupstrøm.

Endret av War
Lenke til kommentar

Riktig, men da må du kjøpe evga 750Ti SC som jeg har 5 av og kjører mine på +25 opp. 1201 base, 1280 boost

Eller overklokke mere på de vanlige. Mine ligger på 43% viften og 50C på p9201.

FTW versjonen koster 50kr mer (på komplett) og har større kjøler? Jeg tenker den siste burde kjøre en god del kjøligere da.

 

Ellers så har jeg sanket inn hittil 3,5mill poeng :D

  • Liker 1
Lenke til kommentar

ja okay. Forskjellen er at mine kort har ikke 6pin strøm kontakt, så du kan klokke det høyere, men hallo 50c på mine som kjører 1206 base. Ja vurderte dem jeg og men fant ut de er bra nok de jeg har.

Jeg tenkte bedre kjøling for mine 980 kort med dem, derfor de kortene.

 

PPD du mener? Ligger nå på 3.7 PPD.

Endret av Kjetil Lura
Lenke til kommentar

Det er 50kr forskjell, så for meg er det ikke særlig poeng å gå for SC over FTW. Vel, bortsett fra at det er så søtt. Det var nok ikke PPD jeg tenkte på, så mye dosh har jeg ikke samlet opp enda, men jeg har noe jeg kan bruke som en base for en 4 GPU folderigg, men det er på utlån intill videre.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...