Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Billig 970-kort danker ut ALLE 780ti/290x

(Kortet er markert)

 

Da vi ikke kvitter oss med gamle gpuer, men selger de til nye foldere så betyr det bare en ting for lagets PPD fremmover :yes:

 

Jeg har ikke store oppgraderingsplaner for 2015, men har 3 kort inne til RMA og 4 nye kort i posten.

Burde øke dagens PPD med 2 mill

 

 

 

post-64596-0-78974700-1414879859_thumb.jpg

Endret av War
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

 

Får 350K PPD jeg :green:

 

EDIT: Post nr 28000 :p 355K nå ^!^

Med 780Ti kortet kan du legge til ca 200-260K på samme jobbene. Sent mandag/tirsdag.

 

Så om jeg klokker så får jeg kanskje 600K PPD; Kan ihvertfall ikke klage. Skal få prøvd å sette opp maskinen slik at den kan gå mens jeg sover, er ikke lett da den er 1 meter unna^!^ Derfor er det like greit å stå opp tidlig idag, Hehe :wee:

Lenke til kommentar

Det som er en god mulighet, er å fjerne Auto på vifte i Evga Pre X. Da kan du sette den på f.eks. 45% eller hva som oppfattes som stille. Også får kortet bare klokke seg ned til hva det skulle være. Det folder ihvertfall og du sanker mer QRB.

 

Men blir det mye støy, så bør du slå den av. Folding skal ikke ødelegge livet til folk. Hehe. Trøtt hver dag liksom. Hehe.

 

Men bare et tips for å kunne regulerer litt hvor mye støy som kommer fra pc, kan være greit å bruke ellers også hvis man ønsker mindre støy.

  • Liker 1
Lenke til kommentar

Det som er en god mulighet, er å fjerne Auto på vifte i Evga Pre X. Da kan du sette den på f.eks. 45% eller hva som oppfattes som stille. Også får kortet bare klokke seg ned til hva det skulle være. Det folder ihvertfall og du sanker mer QRB.

 

Men blir det mye støy, så bør du slå den av. Folding skal ikke ødelegge livet til folk. Hehe. Trøtt hver dag liksom. Hehe.

 

Men bare et tips for å kunne regulerer litt hvor mye støy som kommer fra pc, kan være greit å bruke ellers også hvis man ønsker mindre støy.

Hehe, Tenkte jeg faktisk ikke på, Skal teste ikveld, :)

Lenke til kommentar

Billig 970-kort danker ut ALLE 780ti/290x

(Kortet er markert)

 

Da vi ikke kvitter oss med gamle gpuer, men selger de til nye foldere så betyr det bare en ting for lagets PPD fremmover :yes:

 

Jeg har ikke store oppgraderingsplaner for 2015, men har 3 kort inne til RMA og 4 nye kort i posten.

Burde øke dagens PPD med 2 mill

 

 

 

Kjøper, har plass til 7 stk ^^
Lenke til kommentar

 

Billig 970-kort danker ut ALLE 780ti/290x

(Kortet er markert)

 

Da vi ikke kvitter oss med gamle gpuer, men selger de til nye foldere så betyr det bare en ting for lagets PPD fremmover :yes:

 

Jeg har ikke store oppgraderingsplaner for 2015, men har 3 kort inne til RMA og 4 nye kort i posten.

Burde øke dagens PPD med 2 mill

 

 

 

Kjøper, har plass til 7 stk ^^

Er det ikke billigere å starte de du har? :)

Lenke til kommentar

Har en kompis som har lyst å starte med Folding, han har stock i5 4670K og en 280X på 1100Mhz (Han jeg solgte kortet mitt til) Så han trekker vel max 350Watt elns?

 

Noen tips om han skal folde med Cpu og Gpu, Eller bare Gpu? Advanced eller uten flagg? :)

 

Han har også bruker her: https://www.diskusjon.no/index.php?showuser=353729

 

Men ikke så aktiv dessverre :p Tenkte jeg kunne hjelpe han med å starte opp.

Lenke til kommentar

 

 

Billig 970-kort danker ut ALLE 780ti/290x

(Kortet er markert)

 

Da vi ikke kvitter oss med gamle gpuer, men selger de til nye foldere så betyr det bare en ting for lagets PPD fremmover :yes:

 

Jeg har ikke store oppgraderingsplaner for 2015, men har 3 kort inne til RMA og 4 nye kort i posten.

Burde øke dagens PPD med 2 mill

 

 

 

Kjøper, har plass til 7 stk ^^

Er det ikke billigere å starte de du har? :)

 

Nja, kan ikke starte noe som helst før garasjen er ryddet ferdig og kroker er på plass ^^

 

Veldig mye hate det var på maksinene mine da, får nesten ikke lov til å være her uten at man folder :(

 

Folder dog på hjemmepcen min atm, driver å kopierer noen 500GB-disker som tar noen timer ^^ Ikke mye med et snaut 760 kort og 3830K, men 35K PPD blir det :p

Lenke til kommentar

Jeg sletta ting i work mappa i håp om at dette fixet problemet med lavere PPD enn vanlig...but ohh no didn't work. Vet ikke om jeg gidder å folde på GPU med dette her liksom... :

attachicon.giffah.PNG

 

Jeg kan med sikkerhet si at det har med driver å gjøre.

 

Alle nyere drivere er en katastrofe for alle Nvidia kort under 780 når det kommer til folding. Men jeg forstår selvsagt at disse driverne kan være påkrevd for spill osv. Men om det ikke gjør særlig forskjell i spill, så ville jeg vurdert å bruke egnet driver for å få bedre resultat i folding.

 

Tror jeg har rett, men bare gi meg beskjed om jeg tar feil ;)

Lenke til kommentar

Veldig mye hate det var på maksinene mine da, får nesten ikke lov til å være her uten at man folder :(

Folder dog på hjemmepcen min atm, driver å kopierer noen 500GB-disker som tar noen timer ^^ Ikke mye med et snaut 760 kort og 3830K, men 35K PPD blir det :p

 

 

Alle bidrag mottas med takk.

 

Ikke tenk så mye på hva enhver kan forstå osv. Du gjør det som blir rett for din egen del :)

Lenke til kommentar

 

Jeg sletta ting i work mappa i håp om at dette fixet problemet med lavere PPD enn vanlig...but ohh no didn't work. Vet ikke om jeg gidder å folde på GPU med dette her liksom... :

attachicon.giffah.PNG

 

Jeg kan med sikkerhet si at det har med driver å gjøre.

 

Alle nyere drivere er en katastrofe for alle Nvidia kort under 780 når det kommer til folding. Men jeg forstår selvsagt at disse driverne kan være påkrevd for spill osv. Men om det ikke gjør særlig forskjell i spill, så ville jeg vurdert å bruke egnet driver for å få bedre resultat i folding.

 

Tror jeg har rett, men bare gi meg beskjed om jeg tar feil ;)

 

 

Ja vi har jo snakket om dette før, så vet at 327.23 går for å være best til folding for 670 korta. Poenget mitt er at jeg får lavere PPD med samme driver som jeg har brukt før (340.52). Derfor jeg spør om noe har endret seg :)

Lenke til kommentar

 

Veldig mye hate det var på maksinene mine da, får nesten ikke lov til å være her uten at man folder :(

Folder dog på hjemmepcen min atm, driver å kopierer noen 500GB-disker som tar noen timer ^^ Ikke mye med et snaut 760 kort og 3830K, men 35K PPD blir det :p

 

 

Alle bidrag mottas med takk.

 

Ikke tenk så mye på hva enhver kan forstå osv. Du gjør det som blir rett for din egen del :)

 

:)

Lenke til kommentar

Jeg sletta ting i work mappa i håp om at dette fixet problemet med lavere PPD enn vanlig...but ohh no didn't work. Vet ikke om jeg gidder å folde på GPU med dette her liksom... :

attachicon.giffah.PNG

Du har vel 2 core på cpu ledige til gpuene. Men som jeg har sakt før, a4 er trege og var årsaken for at jeg sluttet med smp på win. Kjører smp på linux.

 

War: Kjører beta og har nå 11 core 15 av 16 kort. Skal ikke mye til nå før de går av.

Endret av Kjetil Lura
Lenke til kommentar

Har en kompis som har lyst å starte med Folding, han har stock i5 4670K og en 280X på 1100Mhz (Han jeg solgte kortet mitt til) Så han trekker vel max 350Watt elns?

 

Noen tips om han skal folde med Cpu og Gpu, Eller bare Gpu? Advanced eller uten flagg? :)

 

Han har også bruker her: https://www.diskusjon.no/index.php?showuser=353729

 

Men ikke så aktiv dessverre :p Tenkte jeg kunne hjelpe han med å starte opp.

Ville kjørt på bare gpu, men det må han/du avgjøre selv og du/dere vet hvor vi er om dere får problemer.

Og husk passkey :green:

Lenke til kommentar

 

Har en kompis som har lyst å starte med Folding, han har stock i5 4670K og en 280X på 1100Mhz (Han jeg solgte kortet mitt til) Så han trekker vel max 350Watt elns?

 

Noen tips om han skal folde med Cpu og Gpu, Eller bare Gpu? Advanced eller uten flagg? :)

 

Han har også bruker her: https://www.diskusjon.no/index.php?showuser=353729

 

Men ikke så aktiv dessverre :p Tenkte jeg kunne hjelpe han med å starte opp.

Ville kjørt på bare gpu, men det må han/du avgjøre selv og du/dere vet hvor vi er om dere får problemer.

Og husk passkey :green:

 

Så bare 280X uten flagg. Takker. Skal får satt det opp Tirsdag/Onsdag (Om ikke jeg blir opptatt med min egen rig^!^ :green: )

 

Hmm... Skal spørre om han bare vil bruke min ^!^ Så får jeg også en boost samtidig som han får foldet.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...