Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Kan ikke si jeg har noe særlig tro på at riggen skal surre og gå uten skikkelig tilsyn i over 2 måneder, og jeg har ikke mulighet til fjernstyring dessverre. :hmm:

 

Jeg vet du har gjort forsøk på å løse denne situasjonen før Chavalito.

 

Og jeg er stor tilhenger av at man skal kunne leve med folding. Og med det så mener jeg at man må ta noen valg. Så jeg støtter deg fult ut ved at du skrur av utstyret når du drar på jobb.

 

Takk så mye for ditt bidrag. Vet du folder så ofte som du kan, og det synes på stats når du setter igang maskinene :)

Endret av Sn1ken
Lenke til kommentar

 

Okay, må da være maxwell som er problemet. Søren og at jeg ikke klarte å vente litt med å kjøpe dem. Jaja de fikser det nok om ett år eller noe slik :rofl:

Meget mulig det, men om de fikser det om et år eller så, det vet jeg da faen. Core 15 skulle jo være ferdig for over et år siden, men .... :hmm:

 

 

For øyeblikket er det 9201 som folder på Maxwell. Og jeg ser logikken i at de nå har en bedre mulighet for å tilpasse flere prosjekter mot Maxwell ettersom de har "knekt" koden på 9201.

 

Det gjør det selvsagt litt ekstra sårbart, da det kun er ett prosjekt Maxwell forlder foruten Core 15. Men full stopp over lang tid kan jeg ikke se for meg at vi snakker om. Men fra tid til annen at server går ned, eller blir tom. Det kan jo skje enn så lenge.

Lenke til kommentar

Det eneste F@H sier er at det er GTX Titan/GK110 som jo er Keppler, dette dukker opp i loggen og i System Infoirmation.

Hvis og når F@H clienten vet at det er Keppler kort, hvorfor mumler den da om Fermi når den laster ned nye WU'er?

 

Dukker opp i loggene til alle fem GPU'ene. Sier fem GPU'er da jeg gjorde en liten test med GTX 880M kortene også, men ga det opp fort. Var ikke noe fres der, så det å folde med mobile GPU'er er ikke noe å satse på ser det ut som.

Endret av Chavalito
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...