Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Du er savnet... Med deg hadde vi vel hatt 12 mill pr dag. I posten for lenge siden antydet du en måneds avbrekk, og jeg har fulgt litt med på når du skulle komme tilbake igjen. Håper du klarer å forhandle litt med moderen din! Du trengs på laget :) . Alt jeg har nå går for fullt 24/7 og alt er klokket så langt jeg klarer. Noen har nevnt noe om å ta igjen disse ruskiene :) .

  • Liker 2
Lenke til kommentar

Joda jeg tror vi alle savner deg her! Du har en evne til å formidle din innsikt i folding, og om maskinvare for folding spesielt, på en særdeles spennende måte, så ja vi savner deg her. Jeg skjønner jo nå at du er rimelig ung, og det gjør det enda mer lesbart (les imponerende).

Endret av -alias-
  • Liker 1
Lenke til kommentar

Lurer på om det er noen foldere her som vet om det er mulig å ha flere forskjellige gpu'er på samme hovedkort. Altså stappe inn ett par rimelige skjermkort, ikke for å øke gamingytelsen, men bare for å folde på?

I Win7 har det gått stort sett greit for min del. Eneste trøbbelet jeg har hatt med det var da jeg skulle prøve å kjøre 9800GT, GTX 260 og GTX 460 kort på samme PC.

Ble noe kluss med driverne, tror det var pga 460 var Fermi og de andre ikke.

Endret av Snytefant
Lenke til kommentar

Ang. gpu kjører jeg 2 stk. 7970 på samme hovedkort, og det går fint. Tror du bør ha fra samme leverandør på samme hovedkort (AMD eller Nvida). Har bare forsøkt 2 på gpuer i et hovedkort, men mener å huske noen har nevnt at 3 eller flere kan gi noe problemer? Du vil ikke merke forskjell om du kjører i et x8 spor eller x16 på PPDen din.

 

CPU spm. ditt har jeg ikke peiling på!

Lenke til kommentar

I Win7 har det gått stort sett greit for min del. Eneste trøbbelet jeg har hatt med det var da jeg skulle prøve å kjøre 9800GT, GTX 260 og GTX 460 kort på samme PC.

Ble noe kluss med driverne, tror det var pga 460 var Fermi og de andre ikke.

Men det er ingen fare for at pc'en brenner opp eller noe sykt tenkte å kjøre 2x670 + 1x650ti boost

Lenke til kommentar

Dette hadde kanskje passet like godt under grafikkort-seksjonen av forumet, men jeg har et problem under "langvarig" folding dvs. +-8 timer. Langvarig for meg, kort for andre :-)

 

Problemet er at grafikkortet mest sannsynlig slutter å virke og jeg forstår ikke hvorfor. Skjermen blir bare svart, og får ingen reaksjon ved bruk av tastatur eller mus. Det grønne lyset på skjermen virker, men skjermen er altså svart. Nå nettopp var det ingen reaksjon på skjermen og skjermen forble i strømsparing. Dette har nå skjedd 2-3 ganger. Jeg tror ikke det er et varmeproblem mtp. at når jeg har sjekket varmen så ligger den omtrent på 60 grader. Jeg har brukt AMD Overdrive.

 

Jeg har en AMD A-10 5800K låst på 4,1 GHz, GA F2A85X-D3H, 8 GB 1866 Crucial Ballistix, og HIS HD 7950 IceQ og Corsair CX500 W.

 

Finnes det noen Windows-logg, GFX eller foldinglogg som kan vise hva som skjer? Finnes det et annet bra program som viser temperaturer?

 

Jeg CPU-folder ikke.

Endret av Dreamfault
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...