Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Bah.

Stress på jobb i dag.

Fikk inn E5-2697V2 i dag, og rakk bare se bios detektere 2x12 cores før maskinen ble pakket og sendt til Mexico.

Satser på at jeg får tid til å leke med den der borte om noen uker, og da får jeg også lov til å fortelle om moroa. Nå er det veldig hysj hysj og amerikanske søksmål om for mye slipper ut.

Kanskje like greit, for jeg greier ikke holde kjeft når jeg får noe så morsomt å leke med ;-)

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Eh, nei, jeg tror ikke det. Men mulig jeg tar feil. Hardware hadde en test av i7 4960X og konklusjonen var vel at det lønte seg ikke å bytte ut i7-3960X med den nye i7 CPU'en. Så jeg tror nok at det samme vil nok gå for i7-4930K vs i7-3930K.

 

Skuffende... Men det er jo lov å håpe at mange med eldre CPUer kjøper seg en slik og folder med det :)

 

Edit: Når non-extreme versjonen kommer ut da, selvfølgelig.

Endret av userman
Lenke til kommentar

Nå har jeg foldet bare P8105 i over en uke, og lurer litt på om det er bare hos meg det skjer, eller opplever dere andre som folder bigadv det samme? Ikke det at det er noe galt med P8105, men litt variasjon hadde jo vært bedre.

 

Ellers så er det særdeles stille her for tiden, ja faktisk så er dette første tegnet til aktivitet på 3 dager.

Lenke til kommentar

Nå har jeg foldet bare P8105 i over en uke, og lurer litt på om det er bare hos meg det skjer, eller opplever dere andre som folder bigadv det samme? Ikke det at det er noe galt med P8105, men litt variasjon hadde jo vært bedre.

 

Ellers så er det særdeles stille her for tiden, ja faktisk så er dette første tegnet til aktivitet på 3 dager.

Jeg har fått ca 50% 8101 og ellers 8103 - 8105 noenlunde jevnt fordelt i det siste.

Lenke til kommentar

Eh, nei, jeg tror ikke det. Men mulig jeg tar feil. Hardware hadde en test av i7 4960X og konklusjonen var vel at det lønte seg ikke å bytte ut i7-3960X med den nye i7 CPU'en. Så jeg tror nok at det samme vil nok gå for i7-4930K vs i7-3930K.

Her er en link til benchmarking av alle de nye X79 prosessorene: http://us.hardware.info/reviews/4761/intel-core-i7-4960x---4930k--4820k-ivy-bridge-e-review-22nm-powerhouse

Merk at i de fleste tester skårer 4930K bedre enn 3970X. virker deerfor so et godt kjøp hvis man skal velge my X79 prosessor

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...