Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Flere som bruker lørdag til å bygge.

Dere sier bruk client-type og advanced?

På mitt 690 fikk jeg 60K PPD

 

slettet og la inn client-type og beta

Da fikk jeg zeta-core og 210K PPD

 

Kan ikke kjøpe ATI når det er så kule kort hos nVidia :dremel:

 

Kjører det samme på 680 DCII kortet mitt, lå på rundt 110k ppd med en liten skvett overklokk på det.

Ble og kjørt client type - advanced uten at jeg så noe bemerkningsverdig forskjell på ppd'en.

 

Får prøve ut beta på 7970 kortene, må bare få justert inn max stabile overclock først ;)

Endret av Nif
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Jeg knasker antibiotika, men jeg har da fått igang det andre 7970 kortet jeg kjøpte. Vet ikke om "beta" eller "advanced" er best. 7811 hopper uansett veldig I poeng:p

 

post-292564-0-18471900-1377402069_thumb.jpg

 

Syntes vel også at de "svakere" cpu'er godt kunne fått en type poeng bonus, da jeg tror det er mange som dropper folding p.g.a dette, og selvom de leverer dårligere så er man vel ikke tjent med dette! Forstå meg riktig :)

Endret av Bit44
Lenke til kommentar

Den rammen må moddes med eget kit for lysene.

Fint, men ta en titt på 900D :D

Må jo ha plass til radiatorer.

 

Bytta viftene mine på H100 til noctua , nå kan jeg sette pumpa på maks og fortsatt hører jeg ikke noe lyd.

Før var det værre en skjermkortet med viftene som fulgte med.

 

 

post-64596-0-19549300-1377433994_thumb.jpg

  • Liker 1
Lenke til kommentar

Den rammen må moddes med eget kit for lysene.

Fint, men ta en titt på 900D :D

Må jo ha plass til radiatorer.

 

Bytta viftene mine på H100 til noctua , nå kan jeg sette pumpa på maks og fortsatt hører jeg ikke noe lyd.

Før var det værre en skjermkortet med viftene som fulgte med.

 

 

 

 

Jeg er veldig glad I Corsair :) Har bl.a x2 800D I stua. 900D er jo også et veldig flott kabinett med 2xPSU plass osv, osv. Jeg ville egentlig bare ha noe småtteri å skru på:) og muligens se hvor lite støyende og hvor god kjøling det kunne få med custom kjøling. Man kan jo bruke det til å folde litt også hehe. Noctua vifter er supert!:) Har de på en H100 og H100i :)

Lenke til kommentar

 

Min gjennomsnittlige PPD er 10,167? Det var utrolig lavt. Lar PCen kjøre hvertfall 12 timer om dagen.

Var det 24h avg? Den baserer seg på siste syv dager. Kan det forklare det lave snittet?

 

Evt, har du passkey riktig konfigurert? Du ser som regel tydelig i timestatistikken om poengene tilsvarer "base points" eller om det er tegn til bonus poeng (sistnevnte gir som regel alltid små variasjoner, og du vil kunne kjenne igjen "base points" hvis du vet hvilket prosjekt(er) du har levert; se f.eks credit/base point for de forskjellige prosjektene her: http://fah-web.stanford.edu/psummaryC.html). Du kan også sammenligne med loggen og se om du finner igjen WUene dine. Hvis poengene i loggen og poengene i statistikken stemmer noenlunde overrens skal passkey/bonus være riktig konfigurert.

 

Ta f.eks. siste oppgave jeg hadde. Dette var en A4-oppgave, og noen av disse får 10% mer poeng på serversiden. Altså, 9475*1.1=10422 stemmer overrens med ExtremeOverclocking-statistikken.

18:48:07:WU00:FS00:Final credit estimate, 9475.00 points

post-57713-0-78599700-1377449912.jpg

 

Du kan forresten også overvåke foldingen med HFM.NET; da får du tilgang til historikk over alt du folder:

post-57713-0-33651600-1377450510_thumb.jpg

 

Ble du mer klok av dette? :) Forøvrig er det stor forskjell på å folde 12 timer dagen og 24 timer dagen pga bonuspoengene er ikke-lineære. Dobbel så lang tid betyr mindre enn halvparten av poengene!

 

Dere sier bruk client-type og advanced?

Det skal ikke være noen beta igjen på core 17, alt er flyttet til advanced. Men hvis det ikke finnes beta-oppgaver tilgjengelig, så blir du vel videresendt til advanced? Og man er ikke garantert en ZETA oppgave siden de er veldig populære av en eller annen merkelig grunn ;)

Siste nytt i forbindelse med interntesting er i hvertfall: Internal: P8902 - Beta: None - Adv: P7810, P7811, P8900

Lenke til kommentar

Den ene G34 serveren min har holdt på slik i et par timer:

 

 

Waiting before retry.
[18:02:56] + Attempting to get work packet
[18:02:56] Passkey found
[18:02:56] - Will indicate memory of 32153 MB
[18:02:56] - Connecting to assignment server
[18:02:56] Connecting to http://assign.stanford.edu:8080/
[18:03:26] - Couldn't send HTTP request to server
[18:03:26] + Could not connect to Assignment Server
[18:03:26] Connecting to http://assign2.stanford.edu:80/
[18:03:27] - Couldn't send HTTP request to server
[18:03:27] + Could not connect to Assignment Server 2
[18:03:27] + Couldn't get work instructions.
[18:03:27] - Attempt #11 to get work failed, and no other work to do.
Waiting before retry.
Lenke til kommentar

Både work-server og statserver ser ut til å være nede for bigadv. Jeg har 3 maskiner som ikke får ta ned ny WU, og har stått slik siden omkring kl. 15.00 i dag. Hvis GPU-foldere opplever det samme så er kanskje også ditto for disse nede for telling.

Endret av -alias-
Lenke til kommentar

En update ang nedetiden:

 

UPDATE: Planned server room maintenance: Monday, August 26

 

The maintenance is moving along, but certain key machines are down during the move, most notably the main AS, GPU AS, and some key stats systems. We expect the maintenance to be completed in an hour or two.

http://folding.typepad.com/news/2013/08/update-planned-server-room-maintenance-monday-august-26.html

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...