War Skrevet 5. mai 2015 Rapporter Del Skrevet 5. mai 2015 Har fått nytt kort av noen, mens andre har hatt kortet i 3 mnd hvor jeg fikk reparert kort. Det skal sies at det er 3 skruer og vips, ny vifte. Noe de må sende den til tyskland for å gjøre det.. Jeg fikk 6000 kr av komplett for et 295 som var 4,9 år gammelt en gang. Lenke til kommentar
Christian Thork Skrevet 5. mai 2015 Rapporter Del Skrevet 5. mai 2015 Minhund hqdde vel et high-end kort i 5000x serien til amd, fikk 290X tilbake. Lenke til kommentar
-alias- Skrevet 5. mai 2015 Rapporter Del Skrevet 5. mai 2015 (endret) Det vil uansett være ekstremt sjeldent å få igjen full kjøpesum for noe man har brukt i 4 år. Kanskje det har skjedd i noen tilfeller, men det er ikke vanlig Vil ikke si det! Hos Komplett fikk jeg nyverdien tilbake etter omkring 3 år for ett XFX GeForce 9800 GX2, etter at jeg hadde kjøpt flere av dem brukt for 1500 pr. kort. Min fortjeneste ble der noe over 4000 kroner. Hos en annen nettbutikk jeg ikke husker navnet på, fikk jeg utbetalt 4200 kroner for samme type kort . Dette er de 2 eneste RMA jeg har hatt på skjermkort. Hvis du søker tilbake til perioden 2009 - 2011 finner du flere detaljer omkring dette. Det er ikke nettbutikken som dekker kostnaden, men importøren eller produsenten. Endret 5. mai 2015 av -alias- Lenke til kommentar
War Skrevet 5. mai 2015 Rapporter Del Skrevet 5. mai 2015 Lav ppd i dag/morgen fra meg. AMD-kort får ikke jobber, har en 10-15 "ready" Lenke til kommentar
Ar`Kritz Skrevet 5. mai 2015 Rapporter Del Skrevet 5. mai 2015 Hva faen er det PG driver med nå da? NVIDIA fungerer i alle fall (bank i bordet), P9411 så langt øyet kan se. Lenke til kommentar
War Skrevet 5. mai 2015 Rapporter Del Skrevet 5. mai 2015 Tomt er det ofte, ikke sikkert man merker det med 1-2 kort, men med så mange så blir sjansene større. Reboot av v7 hjelper ofte, med ny etterspørsel. Regner med at v7 etter noen forsøk venter lenger og lenger. Lenke til kommentar
Kjetil Lura Skrevet 5. mai 2015 Rapporter Del Skrevet 5. mai 2015 Hva faen er det PG driver med nå da? NVIDIA fungerer i alle fall (bank i bordet), P9411 så langt øyet kan se. Tja, svaret er her:@muziqaz: AMD has been contacted about this issue with x18. We are waiting on them for a reply. https://foldingforum.org/viewtopic.php?f=66&t=27633 Les alt her Lenke til kommentar
Ar`Kritz Skrevet 5. mai 2015 Rapporter Del Skrevet 5. mai 2015 Det handler jo om et ytelsesproblem på Core 18 (beta), ikke full stopp på alt. Lenke til kommentar
War Skrevet 5. mai 2015 Rapporter Del Skrevet 5. mai 2015 siden jeg er arbeidsnarkoman, så monter jeg narkolys på hele servereommet 1 Lenke til kommentar
Strato Skrevet 5. mai 2015 Rapporter Del Skrevet 5. mai 2015 @War. Har du noen gang publisert bilder av serverrommet ditt her på forumet? Dersom ikke, kunne vi fått en liten tour? 1 Lenke til kommentar
Christian Thork Skrevet 5. mai 2015 Rapporter Del Skrevet 5. mai 2015 @War. Har du noen gang publisert bilder av serverrommet ditt her på forumet? Dersom ikke, kunne vi fått en liten tour? Har et par bilder av det jeg kan sikkert dele om War synes det er greit Lenke til kommentar
Bjonness406 Skrevet 5. mai 2015 Rapporter Del Skrevet 5. mai 2015 (endret) @War. Har du noen gang publisert bilder av serverrommet ditt her på forumet? Dersom ikke, kunne vi fått en liten tour? Har et par bilder av det jeg kan sikkert dele om War synes det er greit Du har bilder av war sine servere? Endret 5. mai 2015 av Bjonness406 Lenke til kommentar
Christian Thork Skrevet 5. mai 2015 Rapporter Del Skrevet 5. mai 2015 @War. Har du noen gang publisert bilder av serverrommet ditt her på forumet? Dersom ikke, kunne vi fått en liten tour? Har et par bilder av det jeg kan sikkert dele om War synes det er greit Du har bilder av war sine servere? Av foldeparken hans ja. Lenke til kommentar
War Skrevet 5. mai 2015 Rapporter Del Skrevet 5. mai 2015 post i veg, skal se om jeg finner noen hjemme. Skal liksom stable rack i skap osv, så dele med dere, nå ligger de på gulvet. Mer sånn sett opp for å få foldet VS ligge til tid. Lenke til kommentar
Sn1ken Skrevet 5. mai 2015 Rapporter Del Skrevet 5. mai 2015 Her er noen bilder fra riggene 3 Lenke til kommentar
Strato Skrevet 5. mai 2015 Rapporter Del Skrevet 5. mai 2015 Har du funnet en måte å få skattefradrag for dette på? du driver jo nesten en ideell organisasjon Lenke til kommentar
War Skrevet 5. mai 2015 Rapporter Del Skrevet 5. mai 2015 (endret) Det er ikke meg på bildet da, så ingen grunn til å stalke om man møter personen. Holder på med det i år, / visma mot dnb. Det er flere medeiere Endret 5. mai 2015 av War Lenke til kommentar
Strato Skrevet 5. mai 2015 Rapporter Del Skrevet 5. mai 2015 Så du er i ferd med å etablere en ideel organisasjon sammen med resten av medeierne? Lenke til kommentar
Kjetil Lura Skrevet 5. mai 2015 Rapporter Del Skrevet 5. mai 2015 Jepp han jukser litt . Jeg har ikke medarbeidere. Men har ikke noe å si for laget. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå