Elyas Machera Skrevet 8. juni 2004 Skrevet 8. juni 2004 The White Stripes maybe Og ja, Gatas Parlament
schmelck.no Skrevet 9. juni 2004 Skrevet 9. juni 2004 Je er en stor fan av Southside spinners (de har jo ikke akkurat gitt så mange sanger dessverre (t stk. kanskje), men jeg har vel rundt 30+ remixer av Luvstruck...
moray Skrevet 11. juni 2004 Skrevet 11. juni 2004 Jeg er, og vil alltid være fan av god gammel norsk rock.. Tenker først og fremst på Jokke, Raga og DumDum..
Edru Skrevet 16. juni 2004 Skrevet 16. juni 2004 Jeg er fan av Midnight Choir. http://www.vg.no/pub/vgart.hbs?artid=224999 <- for de som ikke har hørt om bandet. Det han skriver sier sitt. VG er bra av og til
Carnifex Skrevet 17. juni 2004 Skrevet 17. juni 2004 Jeg er helt klar fan av The Smiths. Liker godt Morissey alene og men The Smiths har fulgt meg siden ungdomskolen/videregående og har aldri sviktet. Det finnes en Smiths sang for alle anledninger
Suppelars2k Skrevet 17. juni 2004 Skrevet 17. juni 2004 Carniflex: Du burde se teaterstykket "Bikubesong". Er et gjennomgående tema der The Smiths-låter brukes/synges konstant.
KimNK Skrevet 17. juni 2004 Skrevet 17. juni 2004 Fan av Dream Theater, Opeth og Symphony X. *henge seg på*
TLZ Skrevet 17. juni 2004 Forfatter Skrevet 17. juni 2004 System of a down! forøvrig så liker eg også Pink Floyd
bleidd Skrevet 17. juni 2004 Skrevet 17. juni 2004 Jeg synes nesten det er litt utrolig at jeg er den eneste på forumet som elsker Paradise Lost. Jeg har nevnt dem mange ganger her og der, men aldri fått noe respons. De har gitt ut 9 fulle skiver siden 1989, fra KNALLHARDT i starten til dyster/gotisk rock-pop i det siste. De er en av verdens mestselgende grupper av goth. Min desiderte favorittgruppe nr 1
Carnifex Skrevet 17. juni 2004 Skrevet 17. juni 2004 Carniflex: Du burde se teaterstykket "Bikubesong". Er et gjennomgående tema der The Smiths-låter brukes/synges konstant. Det ville jeg gjerne, men går det stykket enda da? Og i såfall hvor?
nr.4 Skrevet 17. juni 2004 Skrevet 17. juni 2004 Jeg synes nesten det er litt utrolig at jeg er den eneste på forumet som elsker Paradise Lost. Jeg har nevnt dem mange ganger her og der, men aldri fått noe respons. De har gitt ut 9 fulle skiver siden 1989, fra KNALLHARDT i starten til dyster/gotisk rock-pop i det siste. De er en av verdens mestselgende grupper av goth. Min desiderte favorittgruppe nr 1 Kan ikke si jeg elsker Paradise Lost, men jeg synes da det er bra musikk. Så er vi to
Laman Skrevet 18. juni 2004 Skrevet 18. juni 2004 Er stor fan av Rage Against the Machine - har alle album.
flodhest Skrevet 18. juni 2004 Skrevet 18. juni 2004 Jeg er Dream Theater fan !!! Jeg hører også på mye annet, jeg er også fan av Planet X. Her har vi en som har skjønt det ja! Blir aldri lei av Dream Theater Ellers er jeg også fan av samme band som trådstarter, og gleder meg i likhet med han som en liten unge til det nye albumet
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå