Jump to content
Xanitra

Trance-tråden - les reglene

Recommended Posts

_crs_ skrev (På 16.6.2007 den 14.13):

Kunne faktisk ikke vært mer enig, den remixen er helt sinnsyk :) syntes faktisk det er rart at den ikke har mer views på youtube selv 13 år etter innlegget ditt ;) er jo så uplifting som du får det :)

Hva heter denne låten? Jeg har hørt på den mye før i tiden, på samlealbum tror jeg kanskje Goliath, eller Tiesto eller noe annet. Den er stilig asså for oss som digger technotrancelåter. ??‍♂️ Mener der de danse-trener  på hoppesko (kangoo jump shoe)

https://www.facebook.com/fitnessparatikangooclub/videos/2723686261054758/UzpfSTEwMDAxNzAwMDQ3MTQyMzo3MTIzMDczNzYwMTI2MDU/?id=100017000471423

xrays skrev (4 minutter siden):

Hva heter denne låten? Jeg har hørt på den mye før i tiden, på samlealbum tror jeg kanskje Goliath, eller Tiesto eller noe annet.

Hørt den før men tror det er Armun Van Buuren (godt mulig jeg husker feil). Har iallefall hørt svært mulig på den tidligere. Skal se om jeg finner navn. 

edit: er vel feil mix men er vel denne?

Edited by ilpostino

ilpostino skrev (58 minutter siden):

Hørt den før men tror det er Armun Van Buuren (godt mulig jeg husker feil). Har iallefall hørt svært mulig på den tidligere. Skal se om jeg finner navn. 

edit: er vel feil mix men er vel denne?

Det er det ja, takk ?

Dilla på disse deilige godbitene for tiden; 

Steall Falls - Dan Stone. Denne er orgasme for ørene, fra 0.50 og ut..døøøøør  :love:

Omnia- NVRLND. Diiigg.

Lighter than air - MaRLo.

• Like 1

Si at det er flere enn meg som har dilla på Gareth Emery's "The Lasers"? 

Edited by :utakt

Craig Connelly & Natalie Major - Watch the Way You Move (Sean Tyas Extended Remix)

Edited by Simkin

Har ikke vært inne her på maaange år. Kult å se at denne tråden fortsatt lever etter alle disse åra :)

Kom nylig over denne. Kom ut i 2009 (?). Helt fantastisk melodi og vokal.