Gå til innhold

Hvilket spill spiller du nå?


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Spellforce: order of dawn. Er på level 17 nå. gikk bare 12 timer til det i helga. Planlegger å være ferdig med order of dawn og første oppfølgeren til Spellforce 2 kommer i butikkene.

Kommer ikke til å ligge i kø, men kommer til å mase ganske heftig på butikkdørene...

 

digg å spille med max grafikk. sist gang jeg drev på hadde jeg bare 9500 @ 9700 og da hakka det når jeg hadde max hær.

 

x800xl fikser den biffen, selv om det bråker alt for mye nå

*drømme om vannkjøling i min shuttle*

Lenke til kommentar

Fikk The Chronicles Of Riddick: Escape From Butcher Bay - Developer's Cut i dag, og jeg starta naturlig vis å spille det med en gang.

Starta ca. i 2-3 tiden, og ble nettopp ferdig (med kun noen få spise-pauser som oppholdt meg)

 

For et SYKT bra spill!

Grafikken og fysikken er konge!

Settingen er konge!

Historien er konge!

Spillets gang er konge!

Den ironiske, sarkastiske humoren er konge!

Sjangermiksingen er konge! (RPG, stealth, FPS, fighting, sci-fi, horror)

Dialogene er konge!

Alle extra-feature's-ene er konge!

Måten film-lisensen er brukt på er konge!

Konsoll-konverteringen er konge!

ALT er jo konge, for fanken!

 

Egentlig kan jeg kun se at det ENESTE som i det hele tatt er en smule negativt, må være varigheten.

Jeg vil absolutt ikke si at spillet var for kort (for det er helt feil), men så er det heller ikke slik at spillet er alt for langt.

Grunnen til at mange synes spillet er for kort, må vel være fordi det hele veien får deg til å sitte fastbundet i stolen helt til berg-og-dalbanen er over, og at det mer eller mindre ALDRI blir kjedelig!

 

Selv har jeg aldri sett filmene (som har fått utrolig blandet kritikk), men nå tror jeg fanken meg at jeg løper inn på rommet til brutter'n og låner begge to, for dette var en varm dag! :dribble::love:

 

 

Chronicles Of Riddick: Escape From Butcher Bay - Developer's Cut må være det nærmeste av et 10/10-spill jeg noen gang har spilt! I allefall av FPS!

Selv er jeg litt mot karakteren 10/10 (full score betyr at spillet er PERFEKT, noe som ingen spill er), men dette spillet snur nesten på min mening, for dette var bra! Mildt sagt!

Og at man får spillet så utrolig billig (blant annet såpass billig som £9.99 på Play.com)

Dette slår HL2 så så hardt ned i støvlene så man kan høre skrikene felre lysår unna!

 

Chronicles Of Riddick: Escape From Butcher Bay - Developer's Cut (fryktelig kort navn :p ) er herved mitt favoritt-FPS! :love:

 

Kort sagt: Anbefales! Kjøp to kopier, så kan du sove med den ene uten å være redd for at du ikke skal klare å spille det dagen etter! :w00t:

Endret av MeTa][iC
Lenke til kommentar
Nei, full score betyr ikke at spillet er perfekt. Ihvertfall ikke hos Gamer.no, og heller ikke hos IGN, Gamespot, Avault, osv.

Men jeg mener det. Full score SKAL i teorien bety at det er 100% perfekt.

Betyr ikke 10/10 at et spill er perfekt, hva skjer da når en anmelder gir et spill 10/10, for så å motta et ENDA bedre spill bare noen dager/måneder senere? Skal han gi det 11/10?

For det blir jo helt feilaktig at et spill som er BEDRE, får samme kritikk, er det ikke?

Lenke til kommentar

Det vil jo hele tiden komme bedre spill. Man må jo ta tiden i betraktning. Hadde f.eks Brothers in Arms kommet ut for 5 år siden hadde det sikkert fått 10/10. Det betyr ikke at det ikke kan komme bedre spill senere.

 

Dette gjelder jo alt, syns du heller ikke filmer skal kunne få toppkarakter? Eller musikk? Du syns rett og slett at toppkarakter aldri skal benyttes?

Endret av BTK
Lenke til kommentar
[iC' date=29/05/2005 : 00:32] Fikk The Chronicles Of Riddick: Escape From Butcher Bay - Developer's Cut i dag, og jeg starta naturlig vis å spille det med en gang.

Starta ca. i 2-3 tiden, og ble nettopp ferdig (med kun noen få spise-pauser som oppholdt meg)

 

*snip blablabla snip*

Ja jeg kunne faktisk ikke vært mer enig med deg. Riddick er uten tvil det beste (om ikke eneste) spillet i historien basert på en film. Det var helt konge stemning i spillet, grafikken var upåklagelig, historien var mer eller mindre perfekt til FPS å være. Det var uten tvil noen fete timer før spillet var ferdig. Tror egentlig jeg spilte non-stop uten pauser fra første brett til end-game... spillet var altfor kort, og det var ingen multiplayer. Men uansett - en av de bedre FPS i år uten tvil. Ikke for å være blasfemisk eller noe, men fordi jeg ikke forventet noenting fra dette spillet - så fikk jeg en bedre opplevelse enn med HalfLife 2 faktisk. Så for de som ikke har fått med seg dette spillet: Dere har gått glipp av noe!

Lenke til kommentar

Jeg spiller ingenting nå , fordi jeg surfer på dette forumet, men tenkte jeg skulle ta en runde BF2(Battlefield 2) , fikk tak i en prototype av spillet som ikke har kommet til norge enna. dæven, det er dritt tøfft!

 

så genial grafikk. :thumbup:

Lenke til kommentar

Chronicles of Riddick ja :love: Kongespill det. Kanskje det beste spillet jeg har spilt i år. Ble litt vell mye av fistfightene, men ellers er det ingenting å klage på. Leste omtale av det på nettet før jeg kjøpte det. Måtte gå hele Trondheim rundt for å finne det...alle butikkene hadde det bare til Xbox...men tilslutt fant jeg en PC-versjon på spiderman. Anbefaler det spillet til alle! Og FarCry da selvfølgelig, de to spillene som har imponert meg mest i år.

 

For tiden spiller jeg mest CS:Source, men skal vel ta fatt på HalfLife2 straks. Har spillt det litt, men ble faktisk litt kjedelig allerede etter 20 minutter....men blir nesten nødt til å runde det, kanskje det blir mer undeholdende etterhvert. :thumbup:

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
×
×
  • Opprett ny...