Gå til innhold

Hvilket spill spiller du nå?


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Det kiler i Final Fantasy-muskelen min. Jeg må nok begynne på 6. gjennomgang av FFVIII. Men jeg lurer på om jeg skal prøve å få tak i den versjonen av spillet med svart omslag (fant ikke bilde ved rask googling) og en ny strategiguide (Jeg har Piggybacks utgave fra før).

 

Min versjon av spillet (hvit omslag) begynner å bli litt slitent. FMV-ene henger seg litt smålig pga riper. Jeg vurderer også å skaffe meg den japanske versjonen av spillet, selv om jeg ikke kan spille det på min Playstation.

 

Ahhh, jeg elsker å være geek. :thumbup:

Lenke til kommentar

Mimrer litt på dei forskjelige savene mine på FF7 :love: og har akkuratt runda FF9 :love: igjen... lurer på om eg ska starte med FF8 :love: Im a Final Fantasy geek all the way :thumbup::dribble::yes: Gleder meg til neste FF :dribble:

 

EDIT:

Må bare pute in et bilde fra FF12:

ff12_04.jpg

Endret av Zippio
Lenke til kommentar

Fikk så vidt prøve meg på Multiplayer BETAen av Dungeon Siege II i dag.

Virker lovende, det!

 

Grafikken er faktisk det som er minst forbedret, men mange andre ting har blitt mye bedre.

Selve spillets gang er nå mye mer åpent enn det var i 1'ern, for nå kan man gå mange andre steder enn bare èn vei hele spillet igjennom!

Dessuten er det et virkelig stort (og godt) skill-system i DSII (husker ikke om det var noe i DS, men jeg tror ikke det).

Og nå kan man velge litt mer hva man kan si til folk, og man kan avslå oppdrag (i motsetning til 1'ern, har DSII side-quests i tillegg til hoved-oppdrag).

 

Utifra det jeg så i BETAen, synes jeg spillet ser temmelig ferdig ut, og jeg håper på at vi får se det i løpet av høsten. :)

 

Dessuten har jeg bestilt The Chronicles Of Riddick (PC), og får det på Torsdag/Fredag.

Gleder meg. :)

Lenke til kommentar
[iC,24/05/2005 : 17:08]Fikk så vidt prøve meg på Multiplayer BETAen av Dungeon Siege II i dag.

Virker lovende, det!

 

Grafikken er faktisk det som er minst forbedret, men mange andre ting har blitt mye bedre.

Selve spillets gang er nå mye mer åpent enn det var i 1'ern, for nå kan man gå mange andre steder enn bare èn vei hele spillet igjennom!

Dessuten er det et virkelig stort (og godt) skill-system i DSII (husker ikke om det var noe i DS, men jeg tror ikke det).

Og nå kan man velge litt mer hva man kan si til folk, og man kan avslå oppdrag (i motsetning til 1'ern, har DSII side-quests i tillegg til hoved-oppdrag).

 

Utifra det jeg så i BETAen, synes jeg spillet ser temmelig ferdig ut, og jeg håper på at vi får se det i løpet av høsten. :)

 

Dessuten har jeg bestilt The Chronicles Of Riddick (PC), og får det på Torsdag/Fredag.

Gleder meg. :)

Fikk tak i betaen? ^^ Har vært storfan av DS helt siden det kom ut jeg :) Følger daglig med på utvikling og har fandens mange screens fra spillet :p MS sa jo de ville satse mer på gameplay foran den "utrolige grafikken", men selv syns jeg det ikke ser så altfor dumt ut :D

 

OT: Spiller Forza :D :D :D

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...