Gå til innhold

Hvilket spill spiller du nå?


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Trur det er mange som ikkje er klar over at dette gjelder konsoll...dvs PS2, PS1, Xbox, SNES, NES, Gamecube osv osv..

Ja, fordi man ser det på gamer.no forsida, og da står det ikke at det er under konsoll, med mindre du legger merke til det øverst når du leser.

Lenke til kommentar

Jeg bygger opp karakteren min til multiplayer sessions i Final Fantasy: Crystal Chronicles, og finpusser på rekordene mine i 1080:Avalanche.

 

Også tenker jeg på å spille igjennom Metal Gear Solid:The Twin Snakes igjen, samt å gjøre meg ferdig med Morrowind på PC'en også etterhvert.

Lenke til kommentar
  • 2 uker senere...

Har spilt mye CM03-04 de siste ukene, også har jeg såvidt begynt på en ny save på Morrowind.

 

Kan nesten ikke vente til Football Manager 2005 kommer. Satser på at det blir minste like bra som de tidligere CM-versjonene! :w00t:

 

edit: Oi...la først merke til at det var i konsollforumet nå.

 

Det eneste konsollspillet jeg spiller akkurat nå om dagen, er Super Mario Kart: Double Dash

Endret av Complexion
Lenke til kommentar

Har passet nevøen min noen dager så da går det mest i

Sonic Heroes

Soul Calibur 2

Mortal Combat: Deadly Alliance

Need for speed underground

Toca raceing 2

Worms 3D

Stortsett bare morro spill på Xbox'en nå.

 

Emulerer også Super Nintendo på den og vi har nesten gått gjennom Super mario world :p Rainbow six 3 og sånnt får hvile litt, trenger endel aim og knotte trening hehe, bruket å skvette endel når det hopper frem en gjøk og begynner å spytte bly.

 

Prøver å variere så jeg ikke blir lei av et spill så fort, tror mange spiller seg lei å kjøper no nytt etter 5 dager.

 

 

Edit: Dark Chronicle for PS2 Wow, Respect!

Endret av Hoax
Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
×
×
  • Opprett ny...