Gå til innhold

Hva syns dere om bil-rånere, sånn generelt?


Luv

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Jeg skal være enig i at de fleste styla bilene ikke er pene. Det er enten fordi de er altfor overdrevent, eller rett og slett fordi at det er gjort slappt arbeid med lakering eller festing. Fangere er ofte blitt ødelagt etter senking, av gjenstander man kjører over.

 

Men det å si at styling er stygt er vell overdrevent spørr du meg. Nå snakker jeg seff om litt nyere biler.

 

Hold det ved like, ikke overdriv med alt for mye jalla. Og det viktigste; ikke ha en vinge som er 3,5 meter høy på en volvo med 120hk. Greit med litt downforce, men hallo?

 

Mye kulere med ulv i fåreklær :)

Endret av tøs
Lenke til kommentar
Rånere har en hobby som de er veldige glade i....dette har også data nerder...rånere bruker mye penger på bilen sin....dette gjør også data nerder.....rånere får bilen til å se kulere enn original utgaven ved å modifisere bilen sin....dette gjør også data nerder.....rånere er også veldig opptatt av musikk.....dette gjør også data nerder......rånere har hvertfall dame i baksettet....data nerder..... :no:

 

 

:green:

Amen!

 

Skjønner ikke åssen så mange folk kan sitte her og snakke dritt om andres hobby. Jeg elsker ikke 240'er og manta'er med kappa fjører og stickers i framruta selv, men jeg er ikke så trangsynt at jeg går og setter alle som har den hobbyen i en bås (som visse her ser ut til å gjøre, det blir jeg irritert av!). De liker det de holder på med, det gjør nerder og, så la folk drive med det. Skulle jeg valgt å være enten nerd eller råner, ville jeg nok valgt råner, de har i det minste et sosialt liv i RL, og hvis du ikke er helt mislykka så får du deg sannsynligvis dame og. Kanskje ikke de smarteste damene, men rånere er kanskje ikke de smarteste de heller, så de passer jo godt sammen. Bedre enn å sitte inne og spille data. Så slutt å se ned på folk som har andre hobbyer, er min mening!

 

BTW, jeg liker å style biler og modde PC'er og har prosjekter gående på begge deler. Da blir jeg tydeligvis sett på som råner av mange på denne diskusjonen, og sannsynligvis nerd av de fleste i rånemiljøet. Da kan jeg kalle meg begge deler da?

Endret av CSSSK
Lenke til kommentar
Herregud så vanskelig du er Haltan, selvom DU synes det kunne du kanskje lagt til: "Jo, det synes JEG".. Et skikkelig stylingkit tar seg godt ut på en bil, synes JEG

Har JEG utgitt meg for å snakke for noen andre?

 

Styling er stygt.

 

Skjønner ikke åssen så mange folk kan sitte her og snakke dritt om andres hobby.

 

Ufattelig, 'aint?

 

gamle stylete 240'er og ascona b'er eier alle

 

Lies. :mad:

 

haltan har ikke peiling, det burde dere ha sjønt til nå. Slutt å krangl med han.

 

Jeg har da såpass "peiling" at jeg vet hva JEG (jepp, scuut, JEG) synes er vakkert og/eller styggt, harry, grenseløst ulekker, eventuellt grisemøkkeharrystygt.

Endret av HalTan
Lenke til kommentar
.. Haltan er og forblir vanskelig og umulig-og-diskutere med ..

Vanskelig å blir motsagt, eller hva?

heh, nei forsåvidt ikke.. Men du er så innmarri sta. Virker ikke som du klarer og innse at noen liker det, og andre ikke!

 

Med en gang noen sier f.eks: "Styling er så tøft på den og den bilen" kommer du med: "Nei."

Lenke til kommentar
Med en gang noen sier f.eks: "Styling er så tøft på den og den bilen" kommer du med: "Nei."

Fordi jeg er uenig.

 

heh, nei forsåvidt ikke.. Men du er så innmarri sta.

 

Fordi jeg har rett. :mrgreen:

 

Virker ikke som du klarer og innse at noen liker det, og andre ikke!

 

Jeg innser da det, som sagt, jeg snakker da bare for meg selv.

Lenke til kommentar

@HalTan; Nå har jeg kanskje ikke lest alt her, men kan du si noe om hvorfor du syns det er stygt..?

 

Problemet her er vel at du bare slenger ut en kort setning om at du ikke liker det. Ikke noe om hvorfor osv.

I tillegg vil jeg si du ikke en gang gidder å se saken fra andre ståsteder enn ditt eget. Klart vi kan være uenige, men det er lovlig å se saken fra andre kanter. Jeg er ikke homofil, men det betyr ikke at jeg ikke skjønner at andre gutter kan synes at gutter er sexy.

Det at du også generaliserer (eller hva fan du kaller det å si at man bare finner folk som styler biler og rånere i bygdestrøk og i trøndelag, for ja det har du sagt) hjelper ikke helt..

 

:)

Lenke til kommentar

Når man kommer med en Golf II med totalsotede front- og hekklykter, felger som er for brede for dekkene, et senkesett som får bilen til å skrape i bakken, vinduer som det er likt en svart plastpose forran, frontspoiler som er skeivt limt på, lim som har rent utfor frontspoileren og hele karroseriet er malt med husmaling, ser det teit ut, slik er alle rånebiler, bortsett fra at Volvo's 240-serie, Opel Ascona og Bmw E30 er like populære. :thumbdown:

 

Men når man kommer med en customisert muskelbil, en hotrod, eller en bil som er stylet riktig (noe som folkene hos MG er veldig flinke til), som f.eks Mazda'en til Helen fra Autofil. Sånn skal det gjøres! :w00t: Det er kule biler som trekker damer! De eneste damene bondeknølene som tror de er kule (og som har ødelagt en god bil) har sjans på en 13-årige jenter, og de jentene joiner dem kun for å få alkohol og røyk.

Endret av superseven
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...