Gå til innhold

Hva syns dere om bil-rånere, sånn generelt?


Luv

Anbefalte innlegg

Jeg har vel aldri vært noen fan av rånere enn når man har en bil som er vert å vise frem, det er morro når en HEL by vet om bilen din fordi den ser BRA ut. (vert fall alle i alderen 18-24år).

 

(skryte mod) det er tillfellet i prosgrunn, en audi 80 ombygd til nesten rs2 med 300hk, lys blå

seff er det en i familien min som eier den:P

den vannt 3 plass på et bil treff på liertoppen. med 5 pers i bilen holt vi følge med den råeste moddellen til susuki(husker ikke hva den heter), men vi ga oss på cs 230-250km/t (nettopp ferdig ombygd så vi hadde ikke speedometer, men det var en som lå i 150kmt som sa det var som å stå stille på en motorvei, han filma det hele)

(/skyte mod)

ontopic igjen:

det er greit med rånere bare de ikke er HEEEELT ekstreme...

Vet jeg svarer på et veldig gammelt innlegg nå..

 

Mener du at den Audi'en holder følge med en Hayabusa eller GSX-R1000 eller lignende opp til langt over 200 med full bil? Det skulle jeg gjerne sett både 2 og 3 ganger før jeg tror på det...

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Her i Porsgrunn er rånerne i mindretall, og det er jeg glad for. De gangene jeg har vært på tettsteder litt utenfor sivilisasjonen (les: Bø, Notodden, Rjukan) har det krydd av rånere av verste sort som noen her har beskrevet ypperlig.

Har faktisk familie i Rjukan :p Så ikke så veldig mye til rånerene da jeg var ute på feste, men så var jeg ganske så full og jeg fikk ikke sett alt heller den korte tiden jegvar der. Satt faktisk på en Saab med 300HK og turbo. Mer husker jeg ikke :p

Lenke til kommentar
har ikke slått deg at han kanskje mener bil... Hvis ikke lyger han.

Suzuki lager ikke særlig spennende biler. :p

 

Uansett, en bil som holder følge med en "Hayabusa" skulle jeg også likt å sett noen ganger før jeg trodde det. :p

 

300hk er jo ikke "veldig" mye.

En bil som holder følge med en hayabusa er sjeldne greier....den har jo ~200 hk(?) og veier mye mindre en bilen.

 

Lite spennende biler fra suzuki ja. Bare sånn dritt som Swift og Baleno :!:

Lenke til kommentar
har ikke slått deg at han kanskje mener bil... Hvis ikke lyger han.

Suzuki lager ikke særlig spennende biler. :p

 

Uansett, en bil som holder følge med en "Hayabusa" skulle jeg også likt å sett noen ganger før jeg trodde det. :p

 

300hk er jo ikke "veldig" mye.

En bil som holder følge med en hayabusa er sjeldne greier....den har jo ~200 hk(?) og veier mye mindre en bilen.

 

Lite spennende biler fra suzuki ja. Bare sånn dritt som Swift og Baleno :!:

Kanskje vi snakker om en Suzuki pikes peak :p

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...