Gå til innhold

Hva syns dere om bil-rånere, sånn generelt?


Luv

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Rånere kan faktisk ikke puttes under samma taket, akuratt som nerder. Er ikke alle som har fjortisser i baksetet og kjører opel Manta eller 240. Og det er ikke alle Nerder som drikker cola og ikke har et sosialt liv.

 

Finnes mange tullinger på begge sider. Selv så er jeg litt av begge deler, har til og med tatt Xbox'n i bilen. So what ?! Musikk må jeg ha uansett hvor jeg går. Damer, data, bil, venner og alkohol. Dette gjør livet mitt verd å leve :p

Lenke til kommentar
Rånere kan faktisk ikke puttes under samma taket, akuratt som nerder. Er ikke alle som har fjortisser i baksetet og kjører opel Manta eller 240. Og det er ikke alle Nerder som drikker cola og ikke har et sosialt liv.

 

Finnes mange tullinger på begge sider. Selv så er jeg litt av begge deler, har til og med tatt Xbox'n i bilen. So what ?! Musikk må jeg ha uansett hvor jeg går. Damer, data, bil, venner og alkohol. Dette gjør livet mitt verd å leve :p

enig med alt han sa...

 

Og nei er ikke en bygdetulling... Og nei kjører ikke opel manta...

Og ja d bråker fra effektanlegget... Og ja har stort anlegg...

 

Og til alle som er misunnelige på dem som har bil siden dere går på etv skole, dere er de som er mest morsome og høre klage... Har mange kompiser som nettopp er ferdi med f.eks allmenn/studier som klagde på anlegget o.l før, Men nå er de faen med verst av alle.

Lenke til kommentar
7_2_115.gif RÅNERE!

 

Jeg mener det er ekstremt daft å se gutter i 18-19 års alderen, menge seg med jenter på 12-14 år. Jenter som lar seg utnytte, og som utnytter de eldre guttene til å få dem til å kjøpe røyk/alkohol ol. til dem. Her borte hvor jeg bor, står rånerene på rekke og rad, og ruser motorene uttafor den lokale Shell stasjonen. Ser så dumt ut, der de sitter i hver sin Opel Manta, med hver sin 13'årige jente ved sin side.  :no: Det er bare så EKSTREMT TRAGISK... 

 

 

:thumbdown:

Det må jeg si at jeg er meget enig i.Ser hele tiden at småripsen :p menger seg med eldre som har bil og er gammel nok til å skaffe alkohol og røyk lovlig.Det er rett og slett trist å se på at de eldre menger seg med de yngre og omvendt :roll:

 

Edit:Råning generelt synes jeg egentlig ikke noe særlig om.Kommer ikke til å stor råne når jeg blir 18 år og får bil.Kommer heler ikke til å bruke store penger på styling,trimming og slikt.Men litt på anlegg i bila ivertfall :p

Endret av Zemeckis
Lenke til kommentar
Den bilen vil jeg, etter min personlige mening, faktisk kalle harry. For meg så gjør forskjellen på harry og mindre harry er -hvorfor- de styler bilene sine på den måten. Noen styler bilene sine fordi det rett og slett skal gå fortere, altså ikke unødvendige styling deler, slik at de kan ha det gøy på en bane en gang iblant, noe jeg synes er helt okey hvis man liker det. Andre igjen styler bilene sine med masse unødvendige spoilere, lepper og skjørt. Dette er ikke så utrolig optimalt når de kjører en bil med under 100hk, eller eventuelt en gammel bil med en del hester, men uten noe som helst kjøreegenskaper.

 

Så til poenget: Den bilen er desverre langt over grensen når det kommer til hensynsmessig styling. Hvis han hadde hatt en så rask bil som han vil ha den til å se ut som, ville han ikke hatt så utrolig mye unødvendig vekt. Bare se selv, så ser dere utrolig mange latterlige detaljer som ødelegger helhetsintrykket av en rask bil. Som et eksempel: Hvorfor i all verden bruke en dempefjær som panseråpner? De veier faktisk en god del. Det er en grunn til at alle ekte racerbiler er ribba for all unødvendig vekt. Hver eneste kilo teller.

 

Ok, nå som jeg har fått blåst ut litt, så kan jeg komme med et eksempel på "styling" jeg kunne tenke meg å kjøre med i en hverdagsbil: Et bedre ratt, hvis standardrattet ikke fungerer optimalt for meg, og nye seter med skikkelig god sidestøtte, hvis det heller ikke kommer bra nok ut fra fabrikken. Ved styling mener jeg kosmetiske forandringer. Å vinne 5-10 hester på nytt luftfiler er en helt kurant løsning for å lette forbikjøringer.

 

 

(Sorry for at jeg quoter bilde her, men er greiere å se det her, enn å måtte bla seg tilbake et par sider? =) )

Vel, er det så mye bedre med nerder som styler opp kab'et sitt for å få oppmerksomhet/at det skal se fint ut/ha noe å være "stolt" av ? Samme går vel med klær.. trenger du virkelig en genser til 2000kr..en genser fra dressmann koster deg 200 og gjør samma nytten. Folk liker å bli sett i pene ting. Om det er bil, klær osv.

 

Hater dissa rånarne som utnytter fjortiss-jenter, men syns det er helt greit at de b0rner og leiker seg litt. Dog, skal ikke gå utover andre og deres sikkerhet. Men til alle dere som ikke har fått lappen så er jeg ganske sikker på at mange av dere endrer mening når lappen er sikra. Var selv ikke så veldig glad i råning men har nok forandra seg.

Lenke til kommentar
  • 3 uker senere...

Hei hei! Jeg har en Volvo 244 '86 mod. som nå skal bygges om til TIC (turbo intercooler (sånn at alle dere nerdene skal skjønne det)). Har akkurat bestilt LED-kit fra Streetglow, lilla farge.. Funker akkurat som neonlys, men har mange andre funksjoner også.. Bl.a. strobe blinking.. :thumbup:

 

Styling kommer fra

Johanssons Motorsport

 

Anlegget er DLS tvers igjennom, ett stykk 12" (på 12 kg ;)), Magnesium frontsett, Digital 1000WRMS forsterker, 1 fahrad kondensator med powercap, +++ masse annet snax.. Bl.a. 0AWG (50 kvadrat) strømkabel med forgylte deleblokker..

Sony MP70 spiller..

 

Foruten det skal jeg (hvis lommeboka sier ja, og ikke uff) få presset på 18" hvite Compomotive MO felger.. 17" Hvis jeg ikke har råd til 18".

 

Hva synes dere? Harry nok?

Eller fullt lovlig?

Lenke til kommentar

Vel, er det så mye bedre med nerder som styler opp kab'et sitt for å få oppmerksomhet/at det skal se fint ut/ha noe å være "stolt" av ? Samme går vel med klær.. trenger du virkelig en genser til 2000kr..en genser fra dressmann koster deg 200 og gjør samma nytten. Folk liker å bli sett i pene ting. Om det er bil, klær osv.

 

Hater dissa rånarne som utnytter fjortiss-jenter, men syns det er helt greit at de b0rner og leiker seg litt. Dog, skal ikke gå utover andre og deres sikkerhet. Men til alle dere som ikke har fått lappen så er jeg ganske sikker på at mange av dere endrer mening når lappen er sikra. Var selv ikke så veldig glad i råning men har nok forandra seg.

enig! når jeg var 15-17 likte ikke jeg heller rånere. Når jeg fylte 18 og fikk bil ble hele oppfatninga snudd opp ned. Men de som plukker opp fjortiser har jeg enda ingenting til overs for!

 

btw: du med volvo 244, du kunne ikke heller investert litt mer penger i selve bilen?

Og JA d er harry nok, 244 i seg selv er harry nok...

Endret av Hyrlen
Lenke til kommentar

Bilen skal ta deg fra a til b, ikke fra hydro til shell. Bilen min er en gammel og stygg Ford Fiesta 86' med 1.1 motor og den kjører meg til jobben. Det eneste den mangler som jeg i det heletatt kunne tenkt meg å invistere i er en mono radio(har ikke noe fra før) og aircondition. Mere trenger man ikke.

Lenke til kommentar
Hei hei! Jeg har en Volvo 244 '86 mod. som nå skal bygges om til TIC (turbo intercooler (sånn at alle dere nerdene skal skjønne det)). Har akkurat bestilt LED-kit fra Streetglow, lilla farge.. Funker akkurat som neonlys, men har mange andre funksjoner også.. Bl.a. strobe blinking.. :thumbup:

 

Styling kommer fra

Johanssons Motorsport

 

Anlegget er DLS tvers igjennom, ett stykk 12" (på 12 kg ;)), Magnesium frontsett, Digital 1000WRMS forsterker, 1 fahrad kondensator med powercap, +++ masse annet snax.. Bl.a. 0AWG (50 kvadrat) strømkabel med forgylte deleblokker..

Sony MP70 spiller..

 

Foruten det skal jeg (hvis lommeboka sier ja, og ikke uff) få presset på 18" hvite Compomotive MO felger.. 17" Hvis jeg ikke har råd til 18".

 

Hva synes dere? Harry nok?

Eller fullt lovlig?

Du er klar over at det kan bli litt pes å få godkjent 18" på en 240?

Har en 242turbo selv, clean. bare senket og satt på polaris felger.

Værsåsnill å ikke ødelegg en 240 med neon a! :thumbdown:

Fast and the furioius look, er noe av det teiteste jeg ser.. Doluck kit kan være greit på 200sx og rx7 osv.. men når folk kjører rundt med Rice`d golfer da ler jeg altså!

 

Åssen motor skal du kaste neddi bilen din?

 

Forøvrig så skjønner jeg ikke hva folk har i mot rånere?

At folk ikke liker pedofile er en annen ting, men ikke bland dette sammen..

Lenke til kommentar
Forøvrig så skjønner jeg ikke hva folk har i mot rånere?

At folk ikke liker pedofile er en annen ting, men ikke bland dette sammen..

Or ikke det samme ting :dontgetit:

 

Men ikke gjør samme tabbe som en jeg vet om. bilen kunne ikke drive anlegget(tok for mye strøm) :woot:

 

edit: leif

Endret av Loffelur
Lenke til kommentar
Forøvrig så skjønner jeg ikke hva folk har i mot rånere?

At folk ikke liker pedofile er en annen ting, men ikke bland dette sammen..

Or ikke det samme ting :dontgetit:

 

Men ikke gjør samme tabbe som en jeg vet om. bilen kunne ikke drive anlegget(tok for mye strøm) :woot:

 

edit: leif

Ekstra batteri...? håper han kobla den strømledniga rett på batteriet og ikke i sikringsboksen? :p

Endret av tjalla
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...