Gå til innhold

Hva syns dere om bil-rånere, sånn generelt?


Luv

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Det er jo forskjell på de som råner rundt i slitne gamle 80-talls sierraer og de som legger MASSE penger i bilen og gjør det skikelig.

 

 

http://www.audituning.com

http://www.itsfun.nu

+++++

 

Selv er jeg imot styling hvis ikke motoren står i stil med utseendet. Blir litt annerledes med rene showbiler som brukes i bilstereokonkurranser og på utstillinger som stort sett har 1,3 - 2 litere.

 

Selv synes jeg det er minst like dumt, hvis ikke enda dummere å sitte en hel haug med folk benket oppe på et loft og trykke på hver sin pc (som også er full av neon og "styling")

Endret av EvoZ
Lenke til kommentar

Jeg synes det er tøft og hyggelig med rånere i BYER, ikke på bygda ffs.

I spania råner de hele tiden, med pro styla seater, men her i Tromsø hvor enkelte råner rundt med stygge, havlfeite 14-15 årige jenter i hvite jeans, er det bare deppa miljø. Men ordentlige rånere som kjører fordi de liker det og vise bilen sin til venner og andre , og ikke for å vise skyggen av de halvt utvokste puppene til søstras venn bak de mørkbetonte vinduene, er svintøfft

Lenke til kommentar
Det er patetisk å være 18 og gå på 14-åringer.

 

Men alle rånere gjør da ikke sånt.

Så en aldersforskjell på 4 år er patetisk? Hmz, da må jo foreldrene mine være patetiske da. Kjipern...

Hurra for deg!

 

Det er snakk om folk to år over den seksuelle lavalder som går etter noen andre som er to år under.

 

Du forstår nok selv hva jeg mener her.

Lenke til kommentar
Jeg har da såpass "peiling" at jeg vet hva JEG (jepp, scuut, JEG) synes er vakkert og/eller styggt, harry, grenseløst ulekker, eventuellt grisemøkkeharrystygt.

:green:

 

Her i Porsgrunn er rånerne i mindretall, og det er jeg glad for. De gangene jeg har vært på tettsteder litt utenfor sivilisasjonen (les: Bø, Notodden, Rjukan) har det krydd av rånere av verste sort som noen her har beskrevet ypperlig.

Lenke til kommentar
Det er jo forskjell på de som råner rundt i slitne gamle 80-talls sierraer og de som legger MASSE penger i bilen og gjør det skikelig.

 

 

http://www.audituning.com

http://www.itsfun.nu

+++++

 

Selv er jeg imot styling hvis ikke motoren står i stil med utseendet. Blir litt annerledes med rene showbiler som brukes i bilstereokonkurranser og på utstillinger som stort sett har 1,3 - 2 litere.

 

Selv synes jeg det er minst like dumt, hvis ikke enda dummere å sitte en hel haug med folk benket oppe på et loft og trykke på hver sin pc (som også er full av neon og "styling")

"Rånebil" er ikke synonymt med "Gatebil". En rånebil detter fra hverandre i løpet av en time eller to i 100 km/t. Dahlback-golfen er et bra eksempel på en perfekt gatebil.

 

En rånebil er en gammel Sierra, Golf II, 240 eller tilsvarende som har fått mye styling, voldsomt annlegg og som ikke har fått skilt på lovlig vis... Kort sagt: En rånebil er identisk med bilene på "Thunder Racers" (Discovery) bortsett fra at bilene på "Thunder Racers" ikke har annlegg...

Lenke til kommentar

Nei rånere, de ser jeg ned på. De jeg har snakket med, har jeg fått et heller dårlig inntrykk av, en jeg snakka med viste ikke at motstanderen til Bush het Kerry en gang. Såpass _bør_ man vite når man er 18+.

 

For ikke å snakke om de jentene som er 15 år og setter seg i samme bil som rånere. Nei, fy og skam.

Lenke til kommentar

Ja, råning er et bygdefenomen. Uheldigvis bor jeg på et sånt sted der 18-24 åringer kjører rundt med 15 åringer i baksetet, med "halv-styla" volvo 240, værstingbøy på capsen, svære fete bil-logoer på ryggen, og danseband eller techno på fullt. :thumbdown: *må flytte herfra så fort som murlig*

I fjord ble en 23 åring kåret til årets råner på stedet der jeg bor, det sier jo litt!

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...