Gå til innhold
Trenger du hjelp med internett og nettverk? Still spørsmål her ×

Noken som har fått oppgradert Telenor linja si?


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Bare for å oppklare litt.

 

Alle Telenor linjer blir oppgradert og får fri nedlasting.

 

Hvordan kan man få dette til å gå litt fortere? Jo, det er bare å ringe til kundeservice og spørre om de kan flytte deg på toppen av ventelista. Det tar de bare et par klikk. Jeg ringte sent en fredag og tirsdag var linja oppgradert. Så var det dette med den "fri" nedlasting.

Ring kundeservice og si at nå har du brukt opp limiten og du får ikke "fylt" på mer (noe som er gratis) pga. at du sitter bak en router med firewall som sperrer for "forbruksmåleren". Så sier du om de ikke kan fjerne den, noen klikk og den er borte.

 

Kundeservice til Telenor funker faktiskt.

Lenke til kommentar

Det er fri nedlasting på alle telenor sine linjer.

Jeg fikk fri nedlasting omtrent med en gang etter jeg fikk høre om at telenor skulle oppgradere, men fremdeles hat jeg ikke fått noen hastighetsøkning.

 

Offtopic: hvem av dere har prøvd telenor sine film\spillpakker ?

det er igrunn ganske genialt det at du somn online ADSL kunde kan spille spill helt gratis og benytte deg av språkkurs som du laster ned fra telenor.

 

Til de som ikke er så veldig hypp på skaffe seg kaaza elns, så er jo dette et glimrende tilbud.

Lenke til kommentar
Er bare en ting jeg lurer på. Står det på forbrukermåleren når det er oppgradert? skifter det fra 1024/256 til 2048/256?

Forbruksmåleren endrer seg ja :)

 

btw: Ringte Telenor samme dag som de kom med pressemeldingen om at de skulle oppgradere linjene sine, fikk oppgradert etter et par timer ;)

Samme her... å da forsvant forbruksmåleren å....

Lenke til kommentar
Gjest Slettet-VqMh8ni9
Våre åpningstider er:

 

Mandag-Fredag 08.30 til 00.00

 

Lørdag og Søndag 10.00 til 18.00

 

Og nei, det tar ikke lang tid, det er en irc basert chat. :wee:

*Host* Java *Hark* :p

Lenke til kommentar
Har ikke fått ny linje enda pga jeg er storkunde og har det gjennom jobb, satser på å få det innen neste måned.

Samme her, dette har de vel også låvet (alle skulle få oppgradering innen juni?)

Men jeg lurer på om noen her har fått oppgradering uten å snakke med kundeservice?

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...