Gå til innhold
Trenger du hjelp med internett og nettverk? Still spørsmål her ×

Noken som har fått oppgradert Telenor linja si?


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Har fremdeles ikke skjedd noe her sentralt i Porsgrunn. Syntes Telenor bruker litt vel lang tid med dette. Dem vet jo null og niks selv også. Ringte kundeservice 2 dager på rad.  Ene gangen sa dem at jeg skulle ha linja klar, senest i løpet av mai.  Den andre gangen sa dem i slutten av juni. Dårlig greier telenor!

Full fart her i Skien (Bøle) 2048 her :thumbup:

Lenke til kommentar

Snakket nettopp med Espen på den Telenor chatten. Spurte om han kunne flytte oss litt høyere opp på listen, men da ga han meg bare en link der jeg kunne bestille oppgradering. Vi må altså vente litt. Innen 19.Juni skal alle ha oppgradert linjene. Håper det skjer snart. 384 linje fordelt på 3 datamaskiner er ikke noe særlig.

Lenke til kommentar

Trodde ikke det var noen vits å ringe Telenor og mase jeg så jeg har sitti og venta og håpefullt klikka meg inom speedometeret med jevne mellomrom. Jobber som feilretter så jeg har vært hos en god del kunder som har fått 2Mbit'en sin, ekke alle modemene som liker den(tidlige alcatel modem). Skal sannelig ringe og mase litt ja. Trodde de tok dette sentral for sentral jeg at det var derfor det tok så H******* lang tid her.

Lenke til kommentar
Skal ringe og purre jeg også. Dog synes jeg Telenor ADSL suger, da man må bestille påfyll. Buker opp 30MB-kvoten på en knapp uke, og må etter dette bestille påfyll annenhver dag. Kan ikke se at det er annen årsak til dette enn at de vil spare båndbredde.

vet det er j''vla irriterende med å fylle opp hele tiden, og at du må ringe opp for å koble deg på......

skal sende mail/ringe til telenor jeg å!

Endret av TheMasteR
Lenke til kommentar

Fikk 2MB forrige torsdag. Forstod at noe hadde skjedd da hastigheten min plutselig var blitt 64K. Hadde nemlig det første 704/128 abonnementet med fri bruk. Fikk også en mail fra Telenor som sa at jeg måtte skaffe meg påfyll. Jeg lastet ned forbruksmåleren og gjorde nettop det. Hastighetstesten sa etterpå "2000".

 

I forbruksmåleren har jeg et valg som sier "Få fri bruk uten økning i prisen" , klikket på den, og vips så slipper jeg å fylle på mer.

 

Skulle gjerne hatt mer i upload enn 256K, men men 2 MB ned er bra, så jeg kommer ikke til å bytte til NGT.

Lenke til kommentar
Har fremdeles ikke skjedd noe her sentralt i Porsgrunn. Syntes Telenor bruker litt vel lang tid med dette. Dem vet jo null og niks selv også. Ringte kundeservice 2 dager på rad.  Ene gangen sa dem at jeg skulle ha linja klar, senest i løpet av mai.  Den andre gangen sa dem i slutten av juni. Dårlig greier telenor!

Full fart her i Skien (Bøle) 2048 her :thumbup:

Burde skje en forandring her i byen etterhvert også da. :) Håper jeg :dribble:

Lenke til kommentar
Har fremdeles ikke skjedd noe her sentralt i Porsgrunn. Syntes Telenor bruker litt vel lang tid med dette. Dem vet jo null og niks selv også. Ringte kundeservice 2 dager på rad.  Ene gangen sa dem at jeg skulle ha linja klar, senest i løpet av mai.  Den andre gangen sa dem i slutten av juni. Dårlig greier telenor!

Full fart her i Skien (Bøle) 2048 her :thumbup:

Burde skje en forandring her i byen etterhvert også da. :) Håper jeg :dribble:

ja det bør det så absolutt gjøre, er jo ikke mange km i luftlinje fra der du bor, så.... :p

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...