Gå til innhold

S.T.A.L.K.E.R - Er det kommet ut? Evt. når?


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
hva slags spill er stalker?

Meget stort og fritt FPS, ser for meg litt deus ex: IW uten den lineære storyen.

ok men hva slags spill er deus ex iw da? :blush:

Sjekk linkene som har blitt lagt ut pluss sniktitten som gamer.no nettopp har skrevet.

Lenke til kommentar
hva slags spill er stalker?

Meget stort og fritt FPS, ser for meg litt deus ex: IW uten den lineære storyen.

ok men hva slags spill er deus ex iw da? :blush:

Blir kanskje litt feil av meg å sammenligne de, men tenkte på gameplay.

 

Stalker er et stort FPS som foregår i området Tjernobyl etter en ny atomsmell. Inne i det radioaktive området ligger det ting myndighetene gjerne vil ha og du som er en av mange stalkers kan tjene store penger på å redde slike ting ut av området. Er en story og, men denne vet jeg heller lite om. Blir et enormt og fritt område, altså kan du gå og kjøre stort sett dit du vil.

 

Regner med at ttt ordner opp i denne infoen snart, han virker som han har god peiling.

 

Deus Ex: IW (invisible wars) er et FPS (egentlig litt elemter fra andre sjangre og, men jeg mener det primært er et FPS).

Søk litt på google på både Stalker (s.t.a.l.k.e.r) og deus ex 1 og 2 du. Det er gode spill

Lenke til kommentar
foresten hva er selve handlingen i stalker erre opdrag eller noe noe primærmål i spillet noen (siste)bosser eller no? :hmm:

Tror det er en story, sikkert med en form for boss siden jeg har hørt rykter om at AIen kan runde spillet før deg.

 

Men tror det kommer til å flomme over av sidequests (hver gang jeg hører det ordet får jeg lyst til å spille Neverwinter Nights :D )

Lenke til kommentar

proxymus safiron: For å vite mer om enkelte spill, foreslår jeg at du søker på hele, eller deler av spilltittelen i vår søkemotor. Søkemotoren er lokalisert til høyre på http://www.gamer.no. I det søket vil det dukke opp produktsider som du kan klikke deg inn på for å se skjermbilder, sniktitter, omtaler og artikler om produktet.

Lenke til kommentar
proxymus safiron: For å vite mer om enkelte spill, foreslår jeg at du søker på hele, eller deler av spilltittelen i vår søkemotor. Søkemotoren er lokalisert til høyre på http://www.gamer.no. I det søket vil det dukke opp produktsider som du kan klikke deg inn på for å se skjermbilder, sniktitter, omtaler og artikler om produktet.

takk men jeg har så inmarig dårlig smak for spill kan dere anbefale noen spendene spill (som warcraft III) og andre ting? :cry:

Lenke til kommentar
it was announced that S.T.A.L.K.E.R. would feature a multiplayer which will allow an unlimited number of players joining one session.

 

:thumbup:

det er ikke riktig.

 

Andrew Prokhorov just confirmed that the statement is wrong. Even the spawn points are limited in regard to their area and mathematically it is impossible to have an unlimited number of players on a server.

 

http://stalker.gamesfire.de/en/index.php?site=news.php

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...