Gå til innhold

Sjukt flink 15 åring!


KimNK

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Nåja, han er riktignok 16 år. Men han er selvsagt fremdeles sykt rask på gripebrettet til å være så liten. Teknikken hans er imponerende, men jeg vil ikke si jeg er overimponert av den grunn. Jeg kikket på det jeg fant av ham på det forumet, og jeg så ikke annet enn raske heavy-soloer. Det sier lite om ham som gitarist, bare om teknikken hans. Det alene gjør ham ikke til en god gitarist.

 

Hadde gitt mye for å ha teknikken hans i fingrene mine, da... :cool:

Lenke til kommentar
Nåja, han er riktignok 16 år. Men han er selvsagt fremdeles sykt rask på gripebrettet til å være så liten. Teknikken hans er imponerende, men jeg vil ikke si jeg er overimponert av den grunn. Jeg kikket på det jeg fant av ham på det forumet, og jeg så ikke annet enn raske heavy-soloer. Det sier lite om ham som gitarist, bare om teknikken hans. Det alene gjør ham ikke til en god gitarist.

 

Hadde gitt mye for å ha teknikken hans i fingrene mine, da... :cool:

Uansett, på opptaka er fyren ihvertfall, 15 år.

Eg sa at han hadde teknikken inne, og det kan ingen sei imot. Feeling derimot hadde han lite av, men alikevel, fyren er 15 (16) år og han har faen meg potensiale så det holder!

Lenke til kommentar

Han var vanvittig rask, det skal han ha for.

Men jeg synes ikke det var så utrolig imponerende, hadde han dratt diverse Jimmy Page solo'er, og kanskje litt Hendrix hadde det vært hakket tøffere.

 

Selv om jeg ikke hadde hatt noe i mot å kunne spille så fort...

Lenke til kommentar

Herregud, alle kan lære seg å spille DT sanger. Det dreier seg faktisk om musikk som allerede eksisterer, og om man øver nok på de enkelte sangene så lærer man det etter en stund.

 

Gutten kunne fare gjennom sangene, men herregud, hvor ble det av feelen? Dessuten har han en utrolig stressa spillestil, og det virker som om alt er forhasta og helt uten sjel.. Jeg har ikke sansen for det her.

 

Nei..urovekkende at så mange faller for "Speed is good" greiene.. :no:

Lenke til kommentar

Har hørt igjennom et par ganger til (alt denne gangen) og er enig i at feelingen var ganske fraværande, timingen var ganske dårlig til tider òg.

Men er seier det igjen, fyren er 15 år og det er slett ikkje umulig at han klarer å bygge opp manglane sine etter ei stund.

Sangane han laga er faktisk ganske bra, men manglar et høgdepunkt.

Lenke til kommentar

Karer...doke ser ut til å gløyme at når en speler 200 toner på et sekund, så er det ikkje feelen det går på...berre hurtigheten.

 

feelen på en solo går faktisk ikkje an å høyre før en setter tempo ganske kraftig ned, og eg ville ikkje ha avskreve gutten då nei. :)

 

Er enig i at en blir ikkje god av å spele fort, men faen som det hjelper :D

 

Steve Vai, som vanligvis speler fort har også endel små låter som er spelt med virkelig feel.

Lenke til kommentar
Steve Vai, som vanligvis speler fort har også endel små låter som er spelt med virkelig feel.

 

Steve Vai spiller grisefort med feel også. Lenge siden jeg har hørt noe fra'n, forresten....hva holder'n egentlig på med....bortsett fra G3?

 

mvh

Pantera

ok då...men det var et litt dårlig sammenligningsobjekt...vai er tross alt ganske så dyktig.. :thumbup:

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...