Gå til innhold

Sjukt flink 15 åring!


KimNK

Anbefalte innlegg

Vai er en av svært få gitarister som har en utrolig kunnskap, når det gjelder musikk teori samt teknikk. Vai spiller forsåvidt ikke full speed hele tiden. Det er faktisk svært sjelden at han drar på med licks hvor fart står i sentrum.

 

Jeg syns fortsatt guttungen sugde lem. Det er lettere å skaffe seg teknikk, enn feel og sjel! :yes:

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Vai er en av svært få gitarister som har en utrolig kunnskap, når det gjelder musikk teori samt teknikk. Vai spiller forsåvidt ikke full speed hele tiden. Det er faktisk svært sjelden at han drar på med licks hvor fart står i sentrum.

 

Jeg syns fortsatt guttungen sugde lem. Det er lettere å skaffe seg teknikk, enn feel og sjel! :yes:

Det tar tid å skaffe seg så bra teknikk også...

 

slike folk med en sånn kontroll vekse ikkje på tre heller...

 

men er heilt enig at feel og sjel er viktigast.

 

men no er eg egentlig ikkje solotypen...lever for å pønske ut verdens beste gitar riff :green:

Lenke til kommentar
Vai er en av svært få gitarister som har en utrolig kunnskap, når det gjelder musikk teori samt teknikk. Vai spiller forsåvidt ikke full speed hele tiden. Det er faktisk svært sjelden at han drar på med licks hvor fart står i sentrum.

 

Finnes mange av disse. Joe Satriani, Eric Johnson, Al Di Meola, Steve Morse for å nevne noen. Kunne sikkert ha nevnt 100 til, men det gidder jeg rett og slett ikke.

 

 

mvh

Pantera

Lenke til kommentar
Vai er en av svært få gitarister som har en utrolig kunnskap, når det gjelder musikk teori samt teknikk. Vai spiller forsåvidt ikke full speed hele tiden. Det er faktisk svært sjelden at han drar på med licks hvor fart står i sentrum.

 

Finnes mange av disse. Joe Satriani, Eric Johnson, Al Di Meola, Steve Morse for å nevne noen. Kunne sikkert ha nevnt 100 til, men det gidder jeg rett og slett ikke.

Javel ja. Men hvor mange profesjonelle gitarister finnes det på verdensbasis da?

Jeg er uenig i at det finnes hundre slike gitarister som Vai, Satch osv.

 

Men uansett, poenget er at 100 gitarister som besitter den samme kunnskapen faktisk må anses som svært få!

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...