Gå til innhold

awp crosshair

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet
Regnes det som cheat å ha crosshair med unscoped awp/scout?

var det crosshair der i tidligere versioner av cs?

1. Veit ikke

2. jepp, syns det var rart når det forsvant. forsvant i 1.5 hvis jeg ikke tar helt feil.

Skrevet (endret)

Er nok å cheate det du. 1.5 er nok litt seint LoS var nok ei god stund før den tid.

Endret av Vuggum
Skrevet

var det crosshair der i tidligere versioner av cs?

1. Veit ikke

2. jepp, syns det var rart når det forsvant. forsvant i 1.5 hvis jeg ikke tar helt feil.

Kan ikke huske at 1.3 hadde det.. :hmm:

Skrevet

Hvordan går det an da?

"Tegne" det selv midt på skjermen? :blush:

Man kan alltids lage sprites, og ja det tells som cheat i de fleste turneringer osv.. så råder deg ikke til å bruke det :) dog det gir jo ingen effekt uten om med Terroristene sin autosniper (skyter rett fram samme hva)

Skrevet

Hvordan går det an da?

"Tegne" det selv midt på skjermen? :blush:

Man kan alltids lage sprites, og ja det tells som cheat i de fleste turneringer osv.. så råder deg ikke til å bruke det :) dog det gir jo ingen effekt uten om med Terroristene sin autosniper (skyter rett fram samme hva)

De første 2-3 skuddene med G3/SG-1 treffer uten scope, men etter det er det er en viss spredning mellom skudda likevel.

Skrevet

Jeg tegna en tusjprikk på midten av skjermen og eide hardt på scoutmap med noscope :p

Men det vil jo regnes som cheat å lage crosshair når det ikke skal være det.

Skrevet (endret)

AWM er det "virkelige" nanvet tror jeg (Artic Warfare Magnum), mens AWP (arctic warfare police) er kallenavnet. :p

Endret av Stilus
Skrevet (endret)

nye updatene gjør at hvis du fikser på sprites etc (crosshair osv) så blir du bannet

står en plass på qnet@ #valve , #steam eller #steam-support husker ikke helt

Endret av Tom80
Skrevet
Hva er awm?

Samme som awp, men for det andre laget..?

Det er den kraftigste sniperrifla i spillet. De som har spilt CS lenge, kaller den awp (Arctic Warfare Police), mens nyere spillere kaller den awm (Arctic Warfare Magnum).

I koden til CS heter denne rifla awp, noe som egentlig er rart siden den helt siden beta 1 har hatt navnet "AI Arctic Warfare/Magnum".

Det korrekte er altså awm, men oldschool som jeg er så sier jeg awp :p

nye updatene gjør at hvis du fikser på sprites etc (crosshair osv) så blir du bannet

står en plass på  qnet@  #valve , #steam eller #steam-support    husker ikke helt

Jeg har selvlagde sprites for crosshairs (sniperriflene), har aldri hatt trøbbel med noen servere.

Skrevet
Hva er awm?

Samme som awp, men for det andre laget..?

Det er den kraftigste sniperrifla i spillet. De som har spilt CS lenge, kaller den awp (Arctic Warfare Police), mens nyere spillere kaller den awm (Arctic Warfare Magnum).

I koden til CS heter denne rifla awp, noe som egentlig er rart siden den helt siden beta 1 har hatt navnet "AI Arctic Warfare/Magnum".

Det korrekte er altså awm, men oldschool som jeg er så sier jeg awp :p

Jeg har spilt en stund, og kaller den fortsatt for AWM..

På 1.5 står det AWM/AWP så ingen av dem er feil.

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...