Gå til innhold

Doom 3 E3 2004 Preshow impressions


Anbefalte innlegg

The Xbox version will be the only version of the game to support cooperative play, and the game will support up to two players over Xbox Live or a system link

 

ikke bra.. hvorfor klarer de ikke å legge til det i pc ?

 

http://www.gamespot.com/xbox/action/doom3/...ew_6095270.html

 

 

dette lover bra

 

The Xbox version is being developed by Vicarious Visions, contemporaneously with the PC version under development at id. However, Hollenshead said that the Xbox version will ship after the PC version, and the PC version will ship when it's done. He wouldn't commit to a date; however, he did say that id will not show the PC version at E3 because the team is locked in "completion phase" at the company's Mesquite, Texas, offices. Activision will show the Xbox version at the show, and from what we saw, it's a safe bet that Doom 3 for the Xbox is going to be one of the major games of E3.
Endret av 2mass
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

bah !! jeg digger Coop spill, men du får ikke meg til å sitte å spille fps på en konsoll... det er bare tull.... Konsoll spill er slike spill som tekken :green:

 

Edit : Skulle ønske microsoft holt seg til pc.. og gjorde spill til den enda bedre....

Endret av Lord Hell
Lenke til kommentar

Syntes det var litt for mye tendens til X-box fanboy i artikkelen jeg... eller er det bare meg

Vicarious Visions have managed to bring the game to the Xbox with no compromises from the visually impressive PC version.

Akkurat...

 

Litt dårlig at du ikke kan ha lommelykten oppe mens du bruker et våpen da. Hvor "Marines" er det? Kanskje det blir litt tungt å løfte lommelykten? :D

Lenke til kommentar

hehe sant sant, Doom III er jo laga til å spille alene :p Men det hadde vært kult å ha en partner som du kan si til (Inggame) Gå Først du, jeg tror jeg kulern her litt) og så blir han angrepet og du pisser i buksa for grafikken er så grotesk bra.. :laugh: hadde vært deilig med ett slikt spill...

Lenke til kommentar

Det er det andre spillet som ikke kommer med Co-op til PC.

Halo var nå en ting, siden Gearbox bare portet det (og gjorde en elendig jobb), men ID har jo laget D3 først og fremst til PC. Kan ikke forklare hvor skuffende det der var å høre. Håper de snur om.. :cry:

Endret av bamsefar
Lenke til kommentar

Jeg skjønner ikke hvorfor folk er så negative til xbox. Dere får jo Doom 3 på pc, uten kompromisser! Det kommer nok en co-op til pc versjonen også, fra mod-scenen, uten tvil. Syntes det er flott id gidder å satse på konsollmarkedet, så de uten monsterpc`r kan få opplevd spillet slik id vil. Forresten, jeg skulle likt å se en pc som kunne kjørt doom 3 i splitscreen med respektable framerates... Jeg skal kjøpe spillet til pc, siden min rig er god nok til å kjøre det på max (vil jeg da tro), men jeg vil også få det på xbox, siden jeg liker fps spill med håndkontroll (sett at det er gjort bra, fks halo/rainbox six) og fordi jeg vil spille det online via xbox live.

Lenke til kommentar
Jeg skjønner ikke hvorfor folk er så negative til xbox. Dere får jo Doom 3 på pc, uten kompromisser! Det kommer nok en co-op til pc versjonen også, fra mod-scenen, uten tvil. Syntes det er flott id gidder å satse på konsollmarkedet, så de uten monsterpc`r kan få opplevd spillet slik id vil. Forresten, jeg skulle likt å se en pc som kunne kjørt doom 3 i splitscreen med respektable framerates... Jeg skal kjøpe spillet til pc, siden min rig er god nok til å kjøre det på max (vil jeg da tro), men jeg vil også få det på xbox, siden jeg liker fps spill med håndkontroll (sett at det er gjort bra, fks halo/rainbox six) og fordi jeg vil spille det online via xbox live.

Kunne ikke sagt det bedre selv!

Lenke til kommentar

Tror ikke folk flest er så negative til X-box, men det er litt urettferdig at bare en konsoll skal få muligheten til Co-op. Spesielt når D3 var spesielt laget til PC, før MS sniffet lukten.

Vet hvertfall at jeg kommer til å savne det, og at kanskje modderscenen kommer med en mod som muligjør Co-op er ikke godt nok, når en konsoll får det. Det kan umulig være noe mer arbeid å få til en Co-op løsning over LAN/INETT til PC, enn split screen på X-box, eller over live/link.

Endret av bamsefar
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...