Gå til innhold

Doom 3 E3 2004 Preshow impressions


Anbefalte innlegg

Vicarious Vision has done an admirable job bringing DOOM 3 to Xbox, but in motion, this game does not look nearly as drop-dead gorgeous as the PC version. For an Xbox game, it looks fantastic, but it's hard not to compare the two versions, which isn't fair considering the difference in hardware. Don't expect the same visual depth as the PC DOOM 3, but have no fear, the Xbox build looks quite nice.

 

http://xbox.ign.com/articles/510/510917p1.html

Endret av cock hammer
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

hehe, en pc er jo en drømme versjon av en consoll da :p man får bare bedre og bedre deler og bedre og bedre grafikk, mye mer og hente fra en pc en fra en konsoll. kan jo bare spille på den lille boxen :p ikke at jeg bruker pcen til noe spesielt annet.. men de som mener at en kontroll er mye bedre enn mus og tastatur... de får bare mene det... selv om de sikkert er god med mus og tastatur også, Konsoll spill ? joda... Tekken og FF og Metal gear... holder det :p

Lenke til kommentar

hehe, det er sikker meniga at Microsoft skal tjene mye penger... så du må ha 2 xboxer og 2 tver... er ikke så ille da.. jeg mener.. en HEL skjerm for deg selv ?? :p Jeg vet man får Tastatur til xbox... men hva med mus ?? playstation har begge, men mangler kraft :( skulle gått ann å oppgradere konsoller.. slik at moderne spill kunne kjøres etter eget ønske (Grafikk-messig)

Lenke til kommentar
hehe, det er sikker meniga at Microsoft skal tjene mye penger... så du må ha 2 xboxer og 2 tver... er ikke så ille da.. jeg mener.. en HEL skjerm for deg selv ?? :p Jeg vet man får Tastatur til xbox... men hva med mus ?? playstation har begge, men mangler kraft :( skulle gått ann å oppgradere konsoller.. slik at moderne spill kunne kjøres etter eget ønske (Grafikk-messig)

Og du har da omtrent en PC. :)

Lenke til kommentar

At Doom 3 ikke får splitt screen co-op på x-box sier seg jo selv. For å bruke splitt screen så må den rendre begge bildene samtidig, så derfor vil frameraten gå under halvparten. Som artikkelen sier, så presser de x-box til det ytterste for å rendre det en gang..

Endret av TCi
Lenke til kommentar
hehe, det er sikker meniga at Microsoft skal tjene mye penger... så du må ha 2 xboxer og 2 tver...

 

Jeg tror MS grøsser på ryggen ved tanken på at folk kjøper flere Xboxer for å ha i heimen i og med at de taper penger på hvert salg.

 

Doom 3 er jo primært tenkt å spilles med kamerater over Xbox live selv om man jo kan koble sammen flere Xboxer enten direkte eller i lokalnettverkt hvis man av en eller annen grunn har flere i huset.

 

Og kommunikasjon spillerne imellom er jo ikke noe problem med headsettet m/mic som man får 'på kjøpet' med Live-abonnementet.

Endret av Shimano
Lenke til kommentar
Med mindre du "popper ut av boksen" og sier 8-player da!??! :p

:D hahaha ja det hadde vært morsomt :p brudern kjøpte en xbox en gang.. og jeg har spilt mye halo osv.. sammen med han.. men jeg spilte ikke like bra som på en pc ;) Er det noen som vet om en pakke til xbox med mus og tastatur ?? i sverrige vet jeg de selger tastatur men så ikke noe mus :dontgetit:

Lenke til kommentar
Høre bra ut at ID er i sluttfasen av Doom 3 iallefall! Da er det vel her i løpet av sommerern/høsten. :D

[Halv Off-topic]Hehe, heter ikke ID, men id (Software) ^^

Måtte bare pirke på det..[/Halv Off-topic]

 

 

 

Ellers.. gleder meg utrolig til Doom 3, og det er et spill jeg kommer til og kjøpe, uansett: )

Lenke til kommentar
Ergo ingen multiplayer på xbox versjonen da ?

Selvfølgelig er det multiplayer på Xbox-versjonen.

 

Noe annet ville vært helt latterlig nå som 'alle' nye Xbox-spill er Live-enablede.

 

Det er dog begrenset til 4 spillere av gangen - litt slapt synes jeg, de fleste andre Xbox-spill har jo minst 8 samtidige spillere. Men siden det bare er 4 på PC og så er det vel en grunn til det - sannsynligvis fordi de ønsker å ha trange og klaustrofobiske levels der det blir kaos med for mange, eller fordi detaljgraden er såpass høy at man får uakseptabel fps hvis det blir for mange spillere på skjermen samtidig.

Endret av Shimano
Lenke til kommentar

Det jeg gleder meg til med doom 3 er først og fremst den enestående grafikken men og den skumle stevningen og gameplayet, spesielt når en spiller på nattestid er stemningen viktig. En coop funksjon kunne ville satt ned denne opplevelsen. Men å ha muligheten til å spille coop ville alikevel vert velkommen i mine øyne, kansje når jeg hadde rundet spillet.

 

Jeg har blandede følelser for konsoll versjonen av doom 3. Jeg hater tanken på at et bra spill med flott og nyskapende grafikk blir overført til konsoll med langt nedsatt garfikk når det har muligheten til å prestere langt bedre på pc. Jeg hater at folk får dårlige erfaringer med spill de har spilt med crappy garfikk på konsoll når det finnes andre muligheter de ikke vet om som er langt bedre på pc.

 

Bare for å neve det til slutt, STALKER kommer med en coop funksjon noe jeg tror blir enormt kult med tanke på at du kan vandre fritt omkring i den svære miljøet :thumbs:

Endret av gullfisk
Lenke til kommentar
Bare for å neve det til slutt, STALKER kommer med en coop funksjon noe jeg tror blir enormt kult med tanke på at du kan vandre fritt omkring i den svære miljøet :thumbs:

hehe det hørtes digg ut, jeg digger coop, men er litt bekymra for coop i doom, vil spillet være like grøssent tro ?? hehe ihvertfall vis vi BARE spiller det på natta (jeg og brudern) :hmm:

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...