Gå til innhold

Snart klart for Radeon X800


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
På tide å få noe annet enn geforce ddr 32mb :yes:

:devil:

Hehe sier du det, jeg sitter her og spiller UT2k3 og UT2k4 med et gammal skralt Creative GF2-GTS 32MB. Jaja, over fire aar som jeg har overlevd med et slikt kort.

 

Jeg sikler saa mye etter ett nytt kort, skulle gjerne hatt et gfx, siden det er billigere(?), vel det blir vel nok et ATI kort, tar jo bare en kort plass, fin-fint i em Shuttle.

 

Frankie

Singapore

Lenke til kommentar
fant nettop et bilde av X800`s prestasjon i farcry:

http://server6.uploadit.org/files/TwinkeMasta-FC_2.jpg

 

 

ok.. litt fake da:P alle har sikkert sett det alt :p

*glede seg til vi ser slik grafikk på pc* :)

Blir spennende med nye kort, blir det ikke en eller annen bærbar på meg, så blir det ny "mainframe" pc her, ingenting er bedre enn alt helt splitter nytt! ;)

 

Bare bli ferdig med alt som er dyrt for tia, billappen er jo ett ran i seg selv.

Lenke til kommentar
den gule kontakten bakerst på bildet ligner på en slik kontakt der man kobler til ledning på lydkortet...

 

Hva gjør den der?

Ifølge vår alles kjente onkel Tom, ser denne kontakten ut til å være en tilkopling for videoinngang, for dem som vil ha tilkoplingen for dette foran på kabinettet i stedet for bak. Kjekt for dem som bruker videoinngangen til å kople til et analogt videokamera o.l. Merk at man bare finne denne kontakten på VIVO-modellene av X800.

Endret av EviLEddiE
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...