Gå til innhold

Hva betyr nicket ditt?


SirHartge

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
  • 2 uker senere...
Ble dewszaq fordi jeg skulle spille RA2 online, måtte ha et unikt nick. Alt var opptatt.

Skriv dewszaq, så ser du at det bare er tilfeldig!

Har fått bytta til mitt ekte nick!

Han som lagde fy_iceworldx(tror jeg) kallte seg Backslash :thumbdown: , det syntes jeg var veldig kjedelig navn, og tenkte "hvorfor het han ikke blackslash? :thumbup: ". Det var da jeg begynnte å kalle meg det...

Lenke til kommentar
intern humor i mitt nick å.... det ble et "skjeldsord" i vennekrets.... syntes det hørte ufattelig morsomt ut så jeg bruker det som nick...

Åhh, trodde du var en hvalfanger jeg. ;)

Jeg ser ikke humor i det nicket, men har da heller ikke vært "venn" der, tror jeg ikke.

 

blablabla

Har kanskje litt fritidsproblemer siden dette ikke har noe med nick å gjøre, men det første jeg tenkte på var South Park Kenny. Avataren din.

Var vel fargene og formen som fikk meg til å tenke på Kenny-hode. :green:

Lenke til kommentar

Skulle egentlig ha nicket Niphredil som er en blomst som vokser et sted ( muligens Lorien eller bare Kløvendal jeg husker ikke) i Tolkiens rike, det brukte jeg først på et ringenesherre forum og da bare slo jeg opp på den siden jeg var på i RH boka og fant noe jeg synes var fint.. Men så Fant jeg ut at det kanskje kan være både gutt og jente og jeg ville ha noe som viste at jeg var jente, Anette er tatt av en bruker som ikke har posta noe eller veldig lite ( :angry: har sjekka medlemslista) så da kom jeg ikke på noe annet enn å sette til årstallet jeg er født i :p

Lenke til kommentar
Mitt nick Hartge, er BMW styling og tuning. For en del år siden satt jeg og lurte på hva jeg skulle bruke som nick. Siden jeg likte BMW og digga styling osv, så fant jeg ut at Hartge passet best av de produsentene.

 

Hva er deres nick historie?

Stian_A, navnet Stian er fordi jeg heter det, men A er for prossesoren min :blush:

AMD "A" 64 3200+ 2ghz @2,1ghz :D

 

mvh stian_A

Lenke til kommentar
Jeg har skiftet nick sikkert 100 ganger pga folk begynner og kalle seg det samme som meg :(

 

 

Skifta til eXploid for snart 1 år siden.

 

Mange som har begynt og kalle seg for eX.... :thumbdown:

Kanskje fordi du har hatt nick som er ofte brukte, ikke så særlig oppfinnsomme.

En eXploid ser man i ny og ne i CS f.eks. Hvis det ikke alltid er du som er å spiller på alle serverne i CS. ;)

 

Uansett, hvis du bruker f.eks. "Creative" som nick, er det er ganske normalt nick, så da har du egentlig deg selv å takke.

Men hvis du bruker nicket "+31ijcko1kx,,1.309391", så kan du saksøke de. ;)

Lenke til kommentar

jeg lurer på om jeg har svart i denne topicen tidligere for leenge siden.. men det er så:p

 

mitt nick er fra da jeg spilte planetarion. Jeg bare fant på "Julenissen of Nordpolen"

av mangel på andre ting å ha.. etter det har jeg bare kalt meg det.

 

Nå i det siste har det blitt bare "Nissen" helst men, lettere å skrive:p

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...