Gå til innhold

Hva betyr nicket ditt?


SirHartge

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Var en uke jeg lastet ned alle episodene av Jackass (er det lov å si her? :smile: ) og fikk litt dilla... hehe.. samme uka begynte jeg å skrive i dette forumet. Hadde store problemer med å finne nick, men så kom jeg til å tenke på Jackass:

 

Hi, I`m Johnny Knoxwille, and this is Jackass....!

 

Sånn gikk det....

Lenke til kommentar

Jeg var på trening og slet meg ut. Da jeg kom hjem var jeg så tørst at jeg kunne drukket melk (hater det). Så jeg plukket ut en diiiiger (0.5 :grin: ) fanta ut av kjøleskapet, satt meg i godstolen. Og så åpnet jeg den. Eneste jeg hørte var SSSSSHHHHH, skvulp skvulp. Da var det rett i dusjen igjen. :grin: (For de som ikke fikk med seg hva som skjedde, så bruset fantaen over, og jeg fikk ca 0.5 liter fanta i fanget. Dermed SintBrus

Lenke til kommentar

Vel, jeg tok nærmest for gitt at jeg fort ville bli oppfattet som en litt merkelig skrue her i forumet, ikke minst i kraft av min godt voksne alder. (Gjett!).

Men ønsker for all del ikke å bli sammenlignet med en viss Onkel Skrue, for gjerrig er jeg slett ikke!

Tvertimot, jeg deler gladelig ut min viten om smått og stort, og tør påstå at jeg har håndtért over en million skruer i mitt relativt lange liv!

Så da falt jo nick´et ganske naturlig :smile:

Lenke til kommentar

Et og et halvt år sida. Jeg trengte et nick når jeg skulle spille Delta Force 2. Tenkte, på den lange veien hjem fra skolen, hva det skulle bli... Og så bare slo det meg! Og jeg sprang hjem og sjekka hva det betød i ei ordbok. Og fant ut at det var fet.

 

The Ruthless = Den ubarmhjertige, den nådeløse.

(Det er bare i spill, da. Er uhyre snill ellers.)

Lenke til kommentar

Nick'et er et elendig resultat av etternavnet mitt som har blitt utsatt for 'splitt og hersk' og dårlig norsk til engelsk oversettelse. Skjedde engang på slutten av 80 tallet da jeg skulle elge meg innpå en babe fra USA som spurte hva navnet mitt betød. Hun spurte ikke så mye mer :lol: .

 

Noen som klarer å reversere det til 'godt norsk igjen' ? :smile:

 

[ Denne Melding var redigert av: SoftLaughBrush på 2002-04-05 08:32 ]

Lenke til kommentar

Hoggorm, tror jeg.

Streken er på grunn av at det er et mye brukt navn (eller lite originalt navn om du vil :smile:)

Første grunnen til at jeg valgte dette navnet var skjermkortet Diamond Viper, det var på den tiden da diamond monster2 var det beste du kunne få tak i (nesten i alle fall)

Dessuten synes jeg bilen Dodge Viper er helt rå! GTS ruler!!! :smile:

Tilslutt synes jeg betydningen av navnet er litt arti.

Lenke til kommentar

Jeg heter Espen, skriver litt i bilrelaterte forum og driver en side http://www.evo.no så da...

 

Ellers bruker jeg også nicket [N]Pitbull en del - dette etter en del kommentarer om min spillestil på LAN; Pitbuller forstår som kjent ikke at det går an å gi seg, så de hopper rett inn i det og biter fra seg til de vinner eller dør. Spawner, og løper rett tilbake.

Lenke til kommentar

Quote:


On 2002-04-05 08:31, SoftLaughBrush skrev:

Nick'et er et elendig resultat av etternavnet mitt som har blitt utsatt for 'splitt og hersk' og dårlig norsk til engelsk oversettelse. Skjedde engang på slutten av 80 tallet da jeg skulle elge meg innpå en babe fra USA som spurte hva navnet mitt betød. Hun spurte ikke så mye mer
:lol:
.


Noen som klarer å reversere det til 'godt norsk igjen' ? :smile:



 

Kan vel ikke være stort verre enn Myklebust :grin: :grin: :grin:

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...