Gå til innhold

Hva betyr nicket ditt?


SirHartge

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Nåda...

Om en ikke absolutt må dra inn tallanalogier istedenfor bokstaver eller ikke forstår dette er man ikke noe værre stilt enn andre her inne.

 

Personlig forbinder jeg denslags med bleke, tynne, kvisete colaslurpende nerder som aldri har eller vil få se mus i annen fom enn den som de legger sine klamme, nesten dødningeaktige knokler på for nye 10+ timer med CS el.l...

Lenke til kommentar

Åh oW!

Call the kåpz !

Nå kommer de kule på forumet !

Og vi får fitte hele tiden, og vi skryter av det, løfte vekter gjør vi og.

Om vi kan noe? Jeg kan nevne 1000 forskjellige biltyper og mopeder, til og med i fylla!

Dessuten IQ < muskler ? Hva mener du a Haltan? Noe nerdegreier eller?

Faen tror jeg må ut å drikke og pule jeg, snakkes.

Lenke til kommentar
Nåda...

Om en ikke absolutt må dra inn tallanalogier istedenfor bokstaver eller ikke forstår dette er man ikke noe værre stilt enn andre her inne.

 

Personlig forbinder jeg denslags med bleke, tynne, kvisete colaslurpende nerder som aldri har eller vil få se mus i annen fom enn den som de legger sine klamme, nesten dødningeaktige knokler på for nye 10+ timer med CS el.l...

:thumbs:

Haha, meget bra..

 

Heldigvis så er jeg ikke en av disse, CS er noe jeg aldri har nærmet meg, og jeg er egentlig ikke en typisk nerd heller. Men jeg kan litt 1337-språk, synes det er bare morsomt.

 

forumspråk er forumspråk.. Det er ikke et nødvendig onde, men det er mye brukt, ikke bare i CS-relaterte fora.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...