Gå til innhold

Hva betyr nicket ditt?


SirHartge

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Syns nå begge var framifrå spill jeg da :D

Ooops, hva betyr "framifrå"? Fram i fra? Hva blir det i denne sammenhengen? Omformulering, takk! :p

 

Begge var tider!

Multiplayer var i hvertfall best på PD (min mening). Mmmm, Pipes... Area 52... Osv. Tror jeg skrev begge navna riktig. :)

 

EDIT!! Dette handler visst om nick og ikke PD. :no:

Men btw, kom aldri PD2? Synes jeg hørte snakk om det.

Endret av zalo
Lenke til kommentar
Syns nå begge var framifrå spill jeg da :D

Ooops, hva betyr "framifrå"? Fram i fra? Hva blir det i denne sammenhengen? Omformulering, takk! :p

 

Begge var tider!

Multiplayer var i hvertfall best på PD (min mening). Mmmm, Pipes... Area 52... Osv. Tror jeg skrev begge navna riktig. :)

 

EDIT!! Dette handler visst om nick og ikke PD. :no:

Men btw, kom aldri PD2? Synes jeg hørte snakk om det.

Det er nynorsk :)

 

Mitt nick er det vennene mine på New Zealand kaller meg. De har, av en eller annen grunn, store problemer med å uttale Ø som befinner seg i det virkelige navnet mitt. Dermed Oovz.

 

EDIT : BTW, så kommer PD2 til Xbox. Det minner meg på at jeg har lyst til å starte en flamingtråd til ære for Rare. Noen som er med? :evil:

Endret av Oovz
Lenke til kommentar

jeg var ung, naiv ... og en _smule_ nerdete. ti-guru, som i texas instruments guru... kan programmere de små jævlene ganske bra. et resultat av dette var at store deler av skolens kalkulatorer på mystisk kræsjet noen dager før en stor matteprøve... enkel bruk av en syntaksfeil i os'et til kalkisen som man bare kunne eksekvere etter at man f.eks hadde kjørt et program som løser andregradslikningen 100 ganger... :devil:

Lenke til kommentar
Jeg camper i CS => love2camp => l2c

Nicket ditt er kult, altså l2c, men historien bak den er ikke kul! Det suger å campe, det er slike som deg som tar så mye tid, så man må sitte å spille i flere timer bare for å ha spilt noen runder...

I sense hostility :D

 

husk at det ikkje er ei lov mot å campe egentlig....men at det generelt berre er kjipt :p

Lenke til kommentar
Jeg camper i CS => love2camp => l2c

Nicket ditt er kult, altså l2c, men historien bak den er ikke kul! Det suger å campe, det er slike som deg som tar så mye tid, så man må sitte å spille i flere timer bare for å ha spilt noen runder...

I sense hostility :D

 

husk at det ikkje er ei lov mot å campe egentlig....men at det generelt berre er kjipt :p

Ja, likt med cheats!!

 

Hva er forskjellen?

 

Det står vel ikke i den norske loven: Det er ikke lov å cheate i CS.. Og står heller ikke: Det er ikke lov å campe i CS..

 

Er det regler har en satt de opp selv. I CS 1.5 kunne man lese mens man connected, f.eks.

1) No whining!

2) No cheating!

3) No camping!

osv.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...