Gå til innhold

Hva betyr nicket ditt?


SirHartge

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Ost er et genialt næringsmiddel. Kan brukes til det meste og forekommer i et enormt antall eksemplarer. Ja, faktisk har de fleste land i verden et par oster de kan skryte av, eller som særpreger landet og kulturen. XX står for "hemmelig agent", dvs. at jeg er ostenes hemmelige agent!

 

Genialt, enkelt. :cool:

Endret av ostenXX
Lenke til kommentar
Ost er et genialt næringsmiddel. Kan brukes til det meste og forekommer i et enormt antall eksemplarer. Ja, faktisk har de fleste land i verden et par oster de kan skryte av, eller som særpreger landet og kulturen. XX står for "hemmelig agent", dvs. at jeg er ostenes hemmelige agent!

 

Genialt, enkelt.  :cool:

Jeg ville heller kalt meg XXXost :p

Endret av Term
Lenke til kommentar
Ost er et genialt næringsmiddel. Kan brukes til det meste og forekommer i et enormt antall eksemplarer. Ja, faktisk har de fleste land i verden et par oster de kan skryte av, eller som særpreger landet og kulturen. XX står for "hemmelig agent", dvs. at jeg er ostenes hemmelige agent!

 

Genialt, enkelt.  :cool:

Jeg ville heller kalt meg XXXost :p

Ja,nettopp. Hardporr med norvegia og jarlsberg i hovedrollen... :dontgetit:

Lenke til kommentar
  • 3 uker senere...

Mitt nick henviser til en sosialsammenkomst, forbeholdt folk i samme klasse.

Med klasse mener jeg gruperingen av elever som forekommer på alle landet skoler, fks går jeg i klasse 1A

På slike "fester" forkommer det ofte morsomme aktiviteter som diskotek og kakespising. Etter hvert som individene i klassene blir eldre forekommer det oftere roting og slåssing, men det kommer selvfølgelig an på elevmassen.

En klassefest kan være en flott måte å bli kjent med de andre i klassen på.

Lenke til kommentar

Jeg synes du lar dine personlige følelser gå altfor strengt utover pannbånd brukerne. Min kampanje skal ikke pushes her, da geeker ikke går ut, og derfor ikke bruker pannebånd. De som sitter inne med panebånd forran pcen(nvoetfiv), har jeg ingen intensjoner om å omvende, da disse er sosialt tilbakestående.

Lenke til kommentar

.. Så det ER faktisk din intensjon og ultimate mål å totalt utrydde bruk av pannebånd på internasjonalt plan, altså? Det varmer å se at det fremdeles finnes ildsjeler i kampen mot idiotiske oppfinnesler. Selv har både jeg og nvoetfiv støttet oss opp om kampen mot batterivannet, se vår aksjons hjemmeside her: http://home.online.no/~hmarrabl/batterivan...batterivann.php

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...