Gå til innhold

Hva betyr nicket ditt?


SirHartge

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Litt SAU? :wow:

Nei for the great god sake så er jeg ikke det dah. Doh...

Nei, jeg for min del tenker egentlig at det er det nicket jeg bruker stort sett alle veier på nettet og det er det de fleste kjenner meg som uti cyberspace. Kan og tolkes som at nicket på en måte har vert med på og lede meg til enkelte mennesker...

 

Da tenker jeg på min tid på Spray Chat da... fikk beskjed mer enn en gang om at jeg hadde ett oppsiktsvekkende nick. (men det har kansje litt med at spray er full av babe, mizz, blonde og andre fjotiss style nick)

Lenke til kommentar
Da tenker jeg på min tid på Spray Chat da... fikk beskjed mer enn en gang om at jeg hadde ett oppsiktsvekkende nick. (men det har kansje litt med at spray er full av babe, mizz, blonde og andre fjotiss style nick)

Hehe... Hvordan gikk det med den bussen din?

Og nicket mitt er desverre kjedelig.. Utrolig kjedelig ,men man kan jo ikke bytte nick nå som man har brukt samme nicket på dette forumet i over 2år.. Og i mange år før det på IRC osv..

 

jaja.. Må lære meg og ikke være så lenge våken jeg.. Sovner med en gang jeg legger meg..

Lenke til kommentar
Da tenker jeg på min tid på Spray Chat da... fikk beskjed mer enn en gang om at jeg hadde ett oppsiktsvekkende nick. (men det har kansje litt med at spray er full av babe, mizz, blonde og andre fjotiss style nick)

Var også innom der for 1 år siden ca, var fort ut igjen... Er ikke stolt av det.

Masse ludder der som avaterer omtrent "kom å voldta meg" og profiler som nesten ligner salgsannonser...

Lenke til kommentar

Jeg holdt til der i omtrent ett år jeg da... er litt for mye fjortiss jenter og wannabecool gutter (da i ett aldersspenn på 12-36 år) :ermm: Men det finnes da en del åkei mennesker der og.. det var vel grunnen til at jeg hang der så lenge... men så kommer CFD dinglende og viser meg det yrende liv i søppel tråden på hw forumet...

 

curse him or bless him? :blush:

Lenke til kommentar
Jeg klaget ikke akkuratt på at du sovna da... :roll: Uhm.. hehe..

Nei jeg kom litt for sent... nok til anmerkning. Dvs at nå har jeg 14 annmerkninger og grensen for å bli satt ned er 12. :scared: Men lærern sa at vist jeg klarer og ikke få en eneste anmrkning fram til 15 jan. så skulle jeg slippe nedsetting...

 

Litt offtopic dette da men...

Det betyr bare en ting: At det ikke holder og gå 7:45.. Trodde du rakk og komme fram i tide når du gikk da jeg.. DU må si at du senest kan dra 7:xx da.. Så vet jeg det..

 

Søppel har det med og "grow on you" ja.. ;)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...