Gå til innhold

Hva betyr nicket ditt?


SirHartge

Anbefalte innlegg

Shadow_iX i detaljer :

 

Sahdow: Var engang maskina jeg satt på som en bruker.

iX: Bruker navnet mitt.

 

Og på IRC så er det ikke tillatt med " " (mellomrom) så da blei det Underscore.

 

iX er romertall det jeg har i IQ. :D ( 9 )

 

Og Skygger er ikke farlige. Men litt leie å få øye på av og til.

 

Nå i dag så sitter jeg på en anna maskin, men siden nicket er så gammelt som det er så gadd jeg ikke å "oppgradere" det med nåværende maskinnavn/bytte det ut.

 

MSN & GameNick : PaTeTiSk-KrEmLuDdEr

 

Enkelt forklart - jeg er patetisk, og jeg er ett kremludder.

 

Er de to nickene jeg har.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Fnix kommer fra Fønix ( Phoenix ), fulen som levde i edens hage, under visdomens tre. I MOHAA så gikk det ikke ann med bokstaven Ø og nicket tok form.

 

The Phoenix bird, dost thou not know him?

 

Helt orginalt fra meg funnet opp ved en feil :woot:

Men har faktisk sett at folk har herma ! :grumpy:

Lenke til kommentar

Gabriel, the Archangel

He is the leading angel who stands in the presence of the God/Goddess as a co-ordinator. He is the Archangel of annunciation, humanity, resurrection, heavenly mercy, vengeance, death, revelation, truth, and hope. Bringer of news and heralds the revealing of answers. Maker of changes. He is the Patron Saint of Communications Workers.

 

Within all of the legends of birthing, Gabriel as been accredited as the angel who selects souls from heaven to be birthed into the material world.

 

Så vær snille...

 

Fortitudo Dei

Lenke til kommentar

my history:

 

 

Det var en helt vanlig dag, jeg gikk hjem fra tog-stasjonen da jeg kom til å tenke på min senile farfar som hadde dødd for 2-3 uker siden. Jeg tenkte på det ei god stund, og etter mye grubling fant jeg faktisk ut at det gikk an å skrive senil på en ganske kul måte (C9L)...

 

dette (C9L) var nicket mitt en god stund, helt til jeg grublet ennå litt mer og fant ut at det så litt 14-iss ut...

 

så det ble cnil, noe jer er konfortabel med :lol:

Lenke til kommentar

Blir bare kalt pølsa av vennene mine, hvorfor er det ingen som husker lenger. Den Polse kom bare fra min venn med "kroatisk etnisitet" som noen ganger looker med noen artikler ol.

Han greier aldri å få ordtak og andre lignende saker riktig;

"Nå ligger du på en tynn teskje!"

Når han droppa tysk på vgs å tok kroatisk som privatist kom han smilende og sa: "Gutta, jeg har tatt kroatisk som prevansjonsfag!"

"Nå er jeg dritt lei alle pilotikerne"

+ 1000 andre.

Lenke til kommentar

ZeronZ har en lang historie....

Det hele begynte med solen, som gikk over til sero.

Men siden z er bedre en s, gikk jeg over til zero. Dette navnet var det mange som hadde tatt, så jeg byttet til zeron. Men dette navnet var det også en del som brukte, derfor satt jeg på en ekstra z.

 

Navnet ble zeronz

 

:yes:

Lenke til kommentar

bjirn=bjørn med i istedet for ø

 

Grunnene er to:

1; Ene læreren på ungdomsskolen var fra inderste skoger i sogn og fjordane, og greide ikke si ø.. Og ø ble til i... Så hun kalte meg Bjirn.

 

2; Ø er ikke godt likt som brukernavn noen plasser nå til dags, og bjorn og bj0rn er ufattelig uoriginalt, så jeg valgte å bruke bjirn.

Lenke til kommentar

Hmm.. har jo egentlig to nicks's da. Det jeg bruker her i forumet er Dr.X og ellers er jeg vel Lancelot ..

 

Hvordan jeg kom på dem ? Veit da faen... Dr.X er vel kanskje ikke så originelt men jeg bare kom på det.. Og det har jeg lissom vært mange år nå.

 

Lancelot derimot begynte da jeg og en kompis starta [THK], en CS clan. Siden klanen het "The Holy Kings" måtte jeg komme på et digg nick som var litt konge.. Og siden det er Lance helt naturlig lissom. Det er lissom meg siden.. Syns det er litt konge nick egentlig :woot:

 

Så jeg er egentlig en splitta personlighet, jeg :wink:

Lenke til kommentar

Først fant jeg på nick Ithmos, hvor det kommer fra / betyr har jeg ingen anelse om. Det rett og slett poppet veldig fort inni hodet mitt.

 

IthMcMos husker jeg ike når jeg begynte å bruke, men det vare en engelsk fyr som jobbet på macdonalds som kallte meg det (på IRC selfølgelig)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...