Gå til innhold

Hva betyr nicket ditt?


SirHartge

Anbefalte innlegg

Jeg hentet nicket mitt fra en kult-film som ble laget i 1971, bilfilmen

"Vanishing Point" (ikke å forveksles med nyinnspillingen fra 90-tallet!)

 

Hovedpersonen heter Kowalski :)  

 

Et av mine favorittband, Primal Scream, lagde i 1997 et fiktivt  

soundtrack til filmen, også dette kalt Vanishing Point.

Både filmen og skiva er glimrende!

 

Går utifra du liker Clockwork Orange mht avataren din.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

In old Norse mythology, there exists a squirrel, Ratatosk. His fundamental task was to, when commanded (between mouthfuls) by Niddhogg, the corpse-eating dragon in the region of Niflheim, next door to Hel, run up the deepest root of Yggdrasil, the world tree, into the highest boughs to carry insults to the eagle who sat atop the highest bough, with a hawk perched upon its brow. (Why a hawk was sitting upon the brow of an eagle is not satisfactorily explained) Some feel this identifies Ratatosk as the patron god of insulting people and running away.

Lenke til kommentar
Prototype av en bil fra Toyota som aldri kom ( Toyota Shrike )

Også en fugl, en missil og et eget bilmerke. Betyr tornskrike på norsk, hva nå enn det er =)

 

Du bør lese SciFi bøkene om Hyperion av Dan Simmons. The Shrike er der en meget mystisk 'krigsrobot' som kommer fra fremtiden og beveger seg bakover i tid. Uovervinnelig overfor de fleste og uberegnelig sett fra hovedpersonenes ståsted. (Er blitt en triologi og anbefales forøvrig).

Lenke til kommentar
Mange forbinder det med femkant og synes dette er veldig morro,

 

Er det deg og 4 gutter? Eller er det flere jenter med?

 

 

festlig jah.. tenkte jeg det ikke.. hmf! :grumpy:

 

menneh.. hm.. om de forbinder det med bare gutter eller gutter og jenter er jeg ikke sikker på.. jeg mister kinda lysten til å snakke med folka som er så lame, så jeg kommer sjeldent til akkurat det å spørre om det..

 

litt kjipt, for det kan jo godt hende at personen egentlig er en skikkelig festlig sak, men så er jeg så lei av å bli forbundet med femkanter og båtmotorer at jeg ber han/hun dra til he|vete, og så var alt gått i vasken..

Lenke til kommentar
men så er jeg så lei av å bli forbundet med femkanter og båtmotorer at jeg ber han/hun dra til he|vete, og så var alt gått i vasken..

som sagt ... beklager!

 

DRA TIL HE|VETE!! :lol:

 

også somsagt.. du er en av de siste som har gjort det.. ikke det at det var mindre irriterende.. men du er ikke den eneste! så relax! jeg skakke døde deg enda :wink:

Lenke til kommentar
hva må jeg gjøre før du dreper meg da? ..

 

jeg har ikke for vane å drepe folk.. men hvis du absolutt vil ha bank av meg liksom, så må du nok gjøre et eller annet på TG.. f.eks gjøre narr av casemodden min, stikke av med musekula, spise burgeren min, teipe "jesus" og et stort kors på ryggen min når jeg sover.. osv..

 

jeg kan muligens gå med på å kicke arsen din for mindre enn det og, men det kommer ann på om jeg orker.. jeg blir så lat på TG :roll:

Lenke til kommentar

helvette til gigantisk avatar på han duden over da "ALARMA ALARMA"

 

Stemmer det Shrike..

 

Kubrick er jo den største i mine øyne, og Malcolm McDowell

er jo stor i Clockwork Orange!

 

Ditt nick minner, i tillegg til Toyota'n, litt om den kjekke, grønne filmhelten Shrek..?

:wink:

 

Moro å se hvor folk henter inspirasjon fra!

 

Jau, Stanley Kubrick lagde filmer man kunne se flere ganger, for kanskje bare å bli mer oppslukt enn noen gang. (les: spesielt 2001)

 

Enda ikke fått sett Dr. Strangelove or: How I Learned to Stop Worrying and Love the Bomb, men den kommer etterhvert =)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...