Gå til innhold

Hva betyr nicket ditt?


SirHartge

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Kommer av at jeg er så god til å snipe!!! på CS!!

 

Ja, veldig!

 

Dette er ikke person-dissing, me som nær bekjent vet jeg at det er fordi det er det eeste han klarer og kjøpe!

 

Mitt kommer av at alergi tablette mi heter det og det bare ble sånn!

 

 

(Kansje mitt ikke var så mye bedre alikevell)

Lenke til kommentar
Kommer av at jeg er så god til å snipe!!! på CS!!

 

Ja, veldig!

 

Dette er ikke person-dissing, me som nær bekjent vet jeg at det er fordi det er det eeste han klarer og kjøpe!

 

Mitt kommer av at alergi tablette mi heter det og det bare ble sånn!

 

 

(Kansje mitt ikke var så mye bedre alikevell)

 

Allergi tabletta??????? Ikke mye bedre nei.... Pleier ikke å bruke sniper nå lenger da... bruker Colt eller AK..

Lenke til kommentar

nicket mitt betyr faktisk ikke no mer enn 5. Mange forbinder det med femkant og synes dette er veldig morro, andre forbinder det med Volvo og synes dette er like gøy.. :shrug:

 

selv forbinder jeg det med pentagram, som er et tegn jeg synes er pent.. ikke no relgionsaker inni bildet..

Jeg har kalt meg forskjellige ting i tilegg til penta de siste årene.. siden 98 eller no da jeg starta med irc.. synes å huske jeg var skikkelig fjortiss da og synes det var kjempefestlig å kalle meg noe så latterlig som "licking".. vær snill og ikke spør hvorfor :roll:

 

første "penta"-nicket jeg hadde var Penta_G, på Dalnet. husker ikke om det stor for pentagram eller pentagirl.. tror egentlig det var pentagram, men alle trodde det var girl..noen også gutt.. jaja..

 

Så byttet jeg over til Undernet og måtte skifte nick fordi jeg trodde jeg falt ut pga nicket mitt.. :shrug: så da byttet jeg til MiZzPeNtA.. med z og greier! jeg syntes faktisk den gangen at det så anderledes og festligere ut enn med s.. og nå er jeg så vant til det at no annet ville blitt rart..

 

bare for å legge til litt til så blir jeg for det meste kalt penta av venner og kjente også, blir vel slik når man blir kjent over nettet med nick og det blir til at man går sammen etterhvert..

Lenke til kommentar
...skikkelig fjortiss da og synes det var kjempefestlig å kalle meg noe så latterlig som "licking".. vær snill og ikke spør hvorfor :roll:...

 

hvorfor? :wink:

 

ææ!! gni det inn!! firsttimer irctøs!! ok!! jeg innrømmer det!! jeg har vært (?) latterlig! as in "er det noen **** gutter her?" omfg! :oops: :oops:

 

sukk.. those were NOT the days :wink:

Lenke til kommentar

xthal kommer av krystallen xtal som ble brukt i gamle tapespillere o.l. før i tiden, vet ikke om den brukes no mere men har ikke sett noen produkter der det står xtal på de i det siste :roll:

 

brukte Intruder14 før, pga at intruder1-13 var allerede registrert på westwood sine c&c tjenester :p

bruker i14 av og til når jeg driver med pixelart, 3dsmax o.l.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...